Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@18:26:06 GMT

رقابت خودروهای خودران در دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۵۸۶

رقابت خودروهای خودران در دانشگاه آزاد

رییس کمیته ملی ربوکاپ با اشاره به نحوه برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ گفت: به دلیل دیر برگزار شدن این دوره از رقابت‌ها و پاندمی کرونا لیگ‌های محدودی تعریف شده است؛ ولی از سال آینده این رقابت با گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، مرتضی موسی‌خانی در حاشیه شانزدهمین مسابقات ملی ربوکاپ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ از امروز چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت، گفت: در این دوره از رقابت‌ها، در مرحله کیفی سازی ربات‌ها، ۱۲۰ تیم ثبت نام کردند و تاکنون نیز ثبت نام‌ها ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تیم‌های حاضر در این رقابت ملی در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی هستند.

موسی‌خانی با اشاره به لیگ جدید خودروهای خودران در این دوره از رقابت‌ها، خاطر نشان کرد: در حال حاضر روندهای صنعت خودروسازی کشورها به سمت خودروهای خودران است و برگزاری این لیگ می‌تواند زمینه‌های مناسبی را در این صنعت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نامگذاری شده است، ایجاد کند و گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شود.

موسی‌خانی با اشاره به تعداد لیگ‌های این دوره از مسابقات، اظهار کرد: در شانزدهمین دوره از رقابت‌های ربوکاپ، به دلیل پاندمی کرونا، نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات جهانی و دیر برگزار شدن رقابت‌های ملی، لیگ‌های محدودی تعریف شده است، ولی در سال آینده این رقابت‌ها گسترش بیشتری خواهد داشت.

رییس کمیته ملی ربوکاپ از همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و رییس دانشگاه آزاد تشکر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، ۱۵ دوره رقابت‌های ربوکاپ ملی هر ساله با بیش از ۱۵ لیگ برگزار می‌شد، ولی شانزدهمین دوره این رقابت با وقفه ۲ ساله امروز در کتابخانه و مرکز اسناد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در حالی برگزار شد که تیم‌ها در  ۹ لیگ به رقابت پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: خودروهای خودران ، دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خودروهای خودران دانشگاه آزاد اسلامی دوره از رقابت ها خودروهای خودران شانزدهمین دوره دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین