Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک تصمیم گرفته است در این تابستان به مارک آندره تراشتگن استراحت دهد.

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان تیم ملی آلمان و بارسلونا در بازی های لیگ ملت های اروپا در ماه ژوئن غایب خواهد بود.

طرفداری | با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، پس از صحبت های طولانی مارک آندره تراشتگن با هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان تصمیم گرفته است این دروازه بان را برای بازی های لیگ ملت های اروپا در ماه ژوئن مقابل تیم های ملی ایتالیا، انگلیس و مجارستان، به تیم ملی آلمان دعوت نکند و در این تابستان به تراشتگن استراحت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسی فلیک در مورد این تصمیم توضیح داد:

مارک و من بسیار رک و روراست و به صورت گسترده در مورد وضعیت شخصی او در تیم ملی و بارسلونا صحبت کردیم. مارک یکی از بهترین دروازه بان های جهان است. به دلیل مصدومیت، او در طول دو سال گذشته نتوانسته است به تعطیلات تابستانی بپردازد. به خصوص با در پیش بودن جام جهانی در قطر، هر دو توافق کردیم که وقفه و استراحتی کوتاه در این سال مهم و منطقی است.

همچنین مارک آندره تراشتگن نیز در مورد این توافق گفت:

همیشه بسیار خوشحال می شوم که همراه تیم ملی باشم و هر بار دعوت شدن به تیم ملی مرا بسیار خوشحال می کند. از سوی دیگر، پس از سه فصل پرتنش و بدون هیچ استراحت و تعطیلات تابستانی در بین این فصول، خوشحالم که سرمربی با این موضوع که من به تعطیلات و استراحت نیاز دارم موافقت و از من حمایت کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی) رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارک آندره تراشتگن تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از امروز؛ شنبه هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شدند.   جلسه هماهنگی و همچنین مراسم قرعه‌کشی این پیکار‌ها عصر جمعه برگزار شد و حریفان نمایندگان ایران بدین شرح مشخص شدند:   جوانان؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی کاظمی با برنده قرقیزستان و تاجیکستان وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی سلطانی با برنده فیلیپین و مغولستان وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا فضلی با بدرا الصدرانی از امارات وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی با برنده عراق و هند وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی با مهرالدینوف از ازبکستان وزن ۸۶ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی استراحت دارد و سپس برنده هند و ازبکستان وزن ۹۲ کیلوگرم: عباس گرشاسبی با آریان از هند وزن ۹۲+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی استراحت دارد و سپس با برنده هند و قرقیزستان   امید؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: آرشام حسنی با لی جونگ هو از کره‌جنوبی وزن ۵۷ کیلوگرم: نیما بیاتی با جان پائول از فیلیپین وزن ۶۰ کیلوگرم: آرمان عبادی با برنده مغولستان و هند وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: امیرحسین پیشرو با ویمارشانا از سریلانکا وزن ۶۷ کیلوگرم: علی گرجی با برنده اردن و قزاقستان وزن ۷۱ کیلوگرم: عیسی فردین با کرار اسماعیل از عراق وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد محشری با گورپاد از هند وزن ۸۶ کیلوگرم: سیدعلی صدری استراحت دارد و سپس با برنده قزاقستان و قرقیزستان وزن ۹۲+ کیلوگرم: رضا خلیل‌زاده استراحت دارد و سپس با برنده ازبکستان و هند

دیگر خبرها

  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)