Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:27:15 GMT

تِراِشتگن به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۶۲۱

تِراِشتگن به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نمی‌شود

دروازه‌بان بارسلونا در اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال آلمان غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک در پی صحبت‌هایی که مارک‌ آندره تِراِشتگن داشت، تصمیم گرفت تا این دروازه‌بان 30 ساله را به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت نکند و به او استراحت دهد، این در حالی است که مانشافت خود را آماده بازی با تیم‌‌های ایتالیا، انگلیس و مجارستان در لیگ ملت‌های اروپا در ماه ژوئن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک در این خصوص گفت: من و مارک‌ آندره به طور واضح و زیاد درباره وضعیت شخصی او در تیم ملی آلمان و بارسلونا صحبت کردیم. مارک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. به دلیل مصدومیت‌هایی که تِراِشتگن داشته، او نتوانسته است در دو سال گذشته از تعطیلات تابستانی‌اش استفاده کند.

توافق بایرن مونیخ با مولر برای تمدید قرارداد

سرمربی تیم ملی آلمان افزود: به خصوص با توجه به جام جهانی قطر که در فصل زمستان در پیش داریم، هر دوی ما توافق کردیم که او تعطیلات تابستانی عادی خود را داشته باشد که این مهم و منطقی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا هانسی فلیک تیم ملی آلمان بارسلونا هانسی فلیک تیم ملی آلمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی