Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:39:15 GMT

پولیسیچ گزینه جانشینی دیبالا در یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۸۶۳

پولیسیچ گزینه جانشینی دیبالا در یوونتوس

باشگاه یوونتوس قصد دارد در پایان فصل بال آمریکایی چلسی را جایگزین مهاجم آرژانتینی‌اش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس که پیش از این اعلام کرده بود قصدی برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا ندارد و این بازیکن در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد، در جستجو برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این مهاجم آرژانتینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا یوونتوس قصد به خدمت گرفتن کریستین پولیسیچ را دارد و بال راست چلسی را که توانایی بازی در خط حمله را نیز دارد، به‌عنوان گزینه جانشینی دیبالای 28 ساله شناسایی کرده است. یوونتوس البته وضعیت جاکومو راسپادوری مهاجم ساسولو را هم زیر نظر دارد.

این مهاجم آمریکایی که در سال 2019 از بوروسیا دورتموند به چلسی پیوست، آینده حرفه‌ای‌اش در پس اظهار‌نظر اخیر پدرش درباره قرار نگرفتن او در ترکیب اصلی آبی‌پوشان لندنی به طور منظم، در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

پولیسیچ 23 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2024 با چلسی قرارداد دارد، تاکنون در 111 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 19 گل زده و 26 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

او در فصل جاری در 34 بازی چلسی را همراهی کرده که در این بین از 3060 دقیقه ممکن، تنها 1862 دقیقه فرصت بازی برای آبی‌های لندنی را پیدا کرده است.

دیبالا در یک‌قدمی پیوستن به اینتر

در سوی دیگر دیبالا که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به اینتر است، تاکنون در 289 بازی 114 گل برای یووه به ثمر رسانده و 48 پاس گل هم ساخته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پائولو دیبالا یوونتوس چلسی پائولو دیبالا یوونتوس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد

اولویت سرمربی قهرمان ایتالیا جذب مهاجم است

طرفداری | اینتر احتمالا بازهم به مانند سال های قبل بودجه ای ندارد و باید از فروش بازیکنان تیم تحت هدایت اینزاگی را تقویت کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، سیمونه اینزاگی اخیرا اعلام کرد خواهان حفظ تمام نفراتش است اما چنین چیزی بعید به نظر می رسد. در واقع نراتزوری فروش هایی خواهد داشت اما برخلاف سالهای اخیر خبری از جدایی بازیکنان مهم تیم نخواهد بود.

دنزل دومفریز که هنوز قراردادش تمدید نشده و فقط یک فصل دیگر قرارداد دارد، از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید. نراتزوری برای فروش این بازیکن 28 ساله حدود 25 میلیون یورو می خواهد. مارکو آرناتوویچ نیز ناامید کننده ظاهر شده درحالی که والنتین کاربونی (قرضی در مونتزا) با وجود استعدادی که دارد، گزینه‌ای سازگار با سیستم 3-5-2 اینزاگی به حساب نمی آید. اینتر با 30 میلیون یورو آمادگی فروش او را خواهد داشت. 

اینزاگی در انتهای فصل با مدیران اینتر دیدار می کند و در این جلسه روی جذب یک مهاجم تاکید خواهد کرد. سرمربی ایتالیایی حتی حاضر است پست های دیگر تیمش تقویت نشود و در عوض درآمد حاصل از فروش ها به خرید مهاجمی با کیفیت اختصاص یابد. در حال حاضر تمرکز مالکان چینی اینتر بازپرداخت وام گروه آمریکایی اوکتری تا 14 روز آینده است و پس از آن تمدید قراردادهای اینزاگی، بارلا و مارتینز و همچنین فعالیت در بازار نقل و انتقالات در دستور کار قرار خواهد گرفت. گودموندسون از جنوا گزینه محبوب افعی ها برای تقویت خط حمله است و ایلنیکنا، مهاجم جوان آنتورپ بلژیک گزینه آلترناتیو او محسوب می شود. اینتر احتمالا فصل بعد 5 مهاجم خواهد داشت و پنجمین گزینه یکی از بازیکنان جوانان محصول آکادمی خواهد بود (طارمی، تورام، مارتینز و مهاجم جدید، 4 گزینه دیگر). 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری