Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@20:52:11 GMT

مهاجم سلتاویگو به چهارسال زندان محکوم شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۹۸۳

مهاجم سلتاویگو به چهارسال زندان محکوم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

سانتی مینا، مهاجم سابق والنسیا و تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا پس از تبرئه شدن از اتهام تجاوز جنسی، این هفته در دادگاه تجدید نظر شرکت خواهد کرد. مهاجم فعلی تیم سلتاویگو پس از اینکه توسط دادگاهی در آلمریا به اتهام آزار جنسی مجرم شناخته شد، به چهار سال زندان و 50 هزار یورو جریمه محکوم شد.

با این حال، مهاجم از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شده است، در حالی که همچنین هم تیمی سابق او یعنی دیوید گلدار از تمام اتهامات همدستی با او تبرئه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج به خاطر حادثه ای در سال 2017 محاکمه شدند، زمانی که هر دو برای والنسیا بازی می کردند، و وکلای مینا می گویند که به حکم دادگاه تجدید نظر خواهند کرد.

مینا که قبل از حضور در والنسیا بین سال‌های 2015 تا 2019 دوران حرفه‌ای خود را در سلتا آغاز کرد، در اواخر سال 2019 به اتهام تجاوز جنسی متهم شد. مراحل قانونی از آن زمان ادامه داشته اما در نهایت حکم صادر شده است و مینا در این مدت به بازی برای سلتا ادامه داده است.

قاضی تارسیلا مارتینز برای این بازیکن چهار سال حبس و همچنین جریمه نقدی را برای این بازیکن صادر کرده است. با این حال، مینا از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شده که می توانست حکم طولانی تری بین هشت تا نه سال و نیم زندان داشته باشد.

در همین حال، سلتا روز چهارشنبه اعلام کرد که مینا بلافاصله از تمرینات تیم اصلی کنار گذاشته می شود و آنها تحقیقات انضباطی خود را در مورد این بازیکن آغاز می کنند. سلتا تاکید کرد که تعلیق او از فعالیت های ارشد یک اقدام "احتیاطی" پس از محکومیت او بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سانتی مینا تیم فوتبال سلتاویگو زندان آزار و اذیت جنسی اتهام تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کد خبر 847875 برچسب‌ها خبر ویژه علی شمخانی

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است