Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@14:34:39 GMT

خشم رئیس رژیم صهیونیستی از سخنان لاوروف

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۹۹۶

خشم رئیس رژیم صهیونیستی از سخنان لاوروف


به گزارش تابناک به نقل از شبکه آی ۲۴، رئیس رژیم صهیونیستی خواستار عذرخواهی وزیر خارجه روسیه به دلیل یهودی خواندن آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی شد.

در ادامه واکنش ها به اظهارات اخیر سرگئی لاوروف، این بار نوبت به اسحاق هرتزوگ رسید.

وی که از یهودی خواندن هیتلر به شدت عصبانی بود، به روزنامه صهیونیستی هاآرتص گفت در ابتدا نمی‌توانستم باور کنم که این حرفها از سوی وزیر خارجه روسیه بیان شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرتزوگ گفت: آنها مرا عصبانی و منزجر کردند. وزیر خارجه روسیه حرف هایی را زد که بوی یهودستیزی می داد. من از او انتظار دارم سخنان خود را پس بگیرد و عذرخواهی کند.

رئیس رژیم صهیونیستی ، به رغم درگیری های لفظی چند روز اخیر میان مسکو و تل آویو، گفت: اظهارات لاوروف به روابط اسرائیل و روسیه آسیبی نمی رساند. با این حال، لازم است که او این اظهارات را تصحیح کند.

رئیس جمهور رژیم صهیونیستی تنها مقام صهیونیست نیست که اظهارات اخیر لاوروف خشم او را برانگیخته است. پیش از این نیز صحبت های لاوروف، با خشم وزیر خارجه و نخست وزیر این رژیم مواجهه شد. یائیر لاپید، وزیر خارجه این رژیم گفت: این یک اظهار نظر نابخشودنی، یک رسوایی و اشتباه تاریخی وحشتناک است و ما انتظار عذرخواهی داریم. همزمان سفیر روسیه در سرزمین‌های اشغالی نیز برای ارائه توضیحات احضار شده بود.

وزارت خارجه روسیه نیز در بیانیه ای ضمن واکنش به سخنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد اظهارات وی ضد تاریخ و نشانگر حمایت این رژیم از نئونازی ها در اوکراین است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر یوزپلنگ آسیایی رئیس رژیم صهیونیستی عذرخواهی وزیر خارجه روسیه کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر یوزپلنگ آسیایی رژیم صهیونیستی خارجه روسیه وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه

دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی سعی کرد تا مفاد پیش نویس توافق آتش بس ارائه شده به حماس را «سخاوتمندانه» جلوه داده و توپ را در زمین این گروه بیاندازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کامرون امروز دوشنبه درحالیکه رژیم صهیونیستی تا کنون مانع از دستیابی به توافق آتش بس در غزه بوده است، گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد پیش روی خود را بپذیرد.

غرب با تلاش برای انداختن توپ در زمین حماس با همدستی اسرائیل پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد که به نظر برای این گروه قابل قبول نیست. کامرون همچنین گفت: این جنگ تا زمانیکه همه اسرا آزاد نشوند، پایان نخواهد یافت.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!

وی در جریان نشست ویژه مجمع اقتصاد جهانی در ریاض مدعی شد که رهبری حماس و افراد مسئول عملیات 7 اکتبر باید برای داشتن افق سیاسی یک راه حل دو دولتی، غزه را ترک کنند.

وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد که این پیشنهاد شامل یک آتش بس پایدار 40 روزه و آزادی احتمالا هزاران اسیر فلسطینی در قبال آزادی اسرای اسرائیلی می‌شود.

کامرون با ادعای اینکه پیشنهاد «خیلی سخاوتمندانه» است، افزود: تمام فشار در جهان و همه چشم‌ها در جهان باید روی آنها (حماس) باشد و بگوید که توافق را قبول کن.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • حالا وقت توافق است
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است