Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@18:41:12 GMT

اظهارات وحشتناک بیل گیتس درباره کووید۱۹

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۰۴۰

اظهارات وحشتناک بیل گیتس درباره کووید۱۹

بیل گیتس درباره کووید۱۹ گفت: من نمی‌خواهم خبر عذاب و تاریکی بدهم، اما هنوز بدترین مورد ممکن است در راه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک": بیل گیتس در اجلاس جهانی سرمایه گذاری در موزه علوم در 19 اکتبر 2021 در لندن، انگلستان سخنرانی می کند.

پس از گذشت بیش از دو سال از کووید۱۹، بسیاری از مردم در حال کاهش گاردهای خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما همه‌گیری هنوز به پایان نرسیده و بیل گیتس هشدار می‌دهد که بدترین‌ها ممکن است هنوز در راه باشند.   یکی از بنیانگذاران میلیاردر مایکروسافت و حامی سلامت عمومی به فایننشال تایمز گفت: ما هنوز در معرض خطر این بیماری همه گیر هستیم به طوری که نوع دیگری را ایجاد کند که حتی انتقال دهنده تر و کشنده تر باشد.   وی افزود: من نمی‌خواهم خبر عذاب و تاریکی بدهم، اما خطر این همه‌گیری بسیار بالاتر از 5 درصد است، ما حتی بدترین آن را ندیده‌ایم.   موارد جدید کووید۱۹ که توسط زیر متغیر BA.2 سویه امیکرون کووید تامین می‌شود، در حال حاضر در سراسر آمریکا در حال رشد است.   طبق داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز، میانگین هفت روزه موارد جدید روزانه در آمریکا تا روز یکشنبه به 54429 نفر رسیده است. این یک افزایش 9 درصدی نسبت به هفته قبل است و موارد ابتلا در 39 ایالت در آن بازه زمانی افزایش یافته است.   اما مرگ و میرهای مرتبط با کووید در حال کاهش است، و باعث شد که دکتر آشیش جاها، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، ماه گذشته اعلام کند که در حال حاضر زیاد نگران سویه BA.2 نیست. در عوض، گسترش آن بیشتر یادآور این است که کووید هنوز در کمین است و همانطور که گیتس خاطرنشان می کند، ویروس به طور بالقوه می تواند دوباره جهش پیدا کند و منجر به نگرانی بیشتر شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از خودکشی یک زن با اسلحه در سالن تمرین تیراندازی منتشر شده که نشان می‌دهد او حین تمرین تیراندازی و با استفاده از غفلت مربی تیراندازی، کلت را در دهانش می‌گذارد و با شلیک به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد. این لحظات را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی و روحی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • عملیات نجات سرنشینان پراید نگون‌بخت در سیل وحشتناک | فیلم
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام
  • تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • ببینید | حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام
  • حجم وحشتناک سیلاب در تنگه زرانگوش بدره