Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سپاهان در زمان گرم کردن با مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان این تیم به خوش و بش پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال در دیداری حساس از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران زیادی از علاقه‌مندان به استقلال مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان در اصفهان تجمع کرده بودند و به تشویق فرهاد مجیدی و بازیکنان پرداختند. در میان هواداران، شماری از هواداران بانوان هم دیده می‌شد.

* با توجه به اینکه سپاهان میزبان است و بلیت‌های کمی در اختیار هواداران استقلال قرار گرفته است، اما آنها زودتر از اصفهانی‌ها وارد ورزشگاه شدند و به تشویق تیم‌شان می‌پردازند. هواداران استقلال جایگاه‌های مخصوص خودشان را پر کرده‌اند.

* هواداران زیادی هم بیرون از ورزشگاه بدون بلیت قصد ورود دارند که به آنها اجازه این کار داده نشد.

* رشید مظاهری، دروازه‌بان سپاهان که نیم فصل از استقلال به این تیم رفت با بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان و سیدحسین حسینی مورد تشویق قرار گرفت. مظاهری همچنین از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد. با توجه به برخی اظهارنظرهای مظاهری درباره فرهاد مجیدی، تقابل این بازیکن با تیم سابقش می‌تواند به جذابیت‌های بازی اضافه کند.

* در حالی که هواداران سپاهان به تشویق رشید مظاهری می‌پرداختند، به یکباره هواداران استقلال علیه او و امید نورافکن شعار دادند.

لیگ برتر فوتبال| تلاش استقلال برای حفظ فاصله در آخرین بازی عمر پرسپولیس!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان استقلال سپاهان اصفهان استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم