Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- افراد متفرقه بسیار زیادی در جایگاه‌های ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشتند که پس از تذکر مسئولان باشگاه سپاهان از جایگاه خارج شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم می‌روند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:
وریا غفوری، محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور به شدت از سوی هواداران تیم فوتبال استقلال شدند و این بازیکنان نیز به ابراز محبت آن‌ها پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که بسیاری از هواداران سپاهان پشت گیت‌های ورزشگاه منتظر ورود به ورزشگاه بودند به یکباره درب  ورزشگاه باز شد و سکوهای خالی را پر کردند.
افراد متفرقه بسیار زیادی در جایگاه‌های ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشتند که پس از تذکر مسئولان باشگاه سپاهان از جایگاه خارج شدند.

حواشی دیدار سپاهان و استقلال| هواداران بدون بلیط پشت‌ درب‌های نقش‌جهان/ برخورد گرم مظاهری و دروازه‌بان استقلال+تصویرترکیب تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران اعلام شدزاغی‌نژاد: نخستین شکست فصل استقلال می‌‌تواند در اصفهان رقم بخورد/ هیئت مدیره سپاهان بهترین تصمیم را می‌گیرد

جایگاه هواداران استقلال تکمیل شده و هیچ صندلی خالی برای استقلالی‌ها وجود ندارد.
در بین جایگاه هواداران 2 تیم 7 سکوی خالی قرار داده شده است وبا پرچم‌های زرد رنگ پر شده است.
دیدار از ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شده است.
انتهای پیام/ 172/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند. شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

به نقل از فارس طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند. ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند. هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند. گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902790

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد!