Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:07:20 GMT

شهیدان شیرودی و کشوری در دفاع مقدس معجزه کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۱۵۷

شهیدان شیرودی و کشوری در دفاع مقدس معجزه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ یوسف قربانی عصر چهارشنبه در یادواره سرلشکر خلبان شهید شیرودی و ۴۱ شهید والامقام شیرود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ونظام جهانی به برکت خون شهیدان اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی در نظام جهانی بی نظیر وبی بدیل است.

وی با اشاره به باخاک یکسان شدن عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز دکترین نظام جمهوری اسلامی اقتدار آفرین است و دشمن همواره از نام شهید شیرودی هراس و واهمه داشت و لرزه براندامشان می‌افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی در سیستم دکترین جهانی نباشد آن دکترین برهم می‌خورد و محور مقاومت برپایه نظام اسلامی شکل گرفته و شهدای ما ذوب در ولایت هستند.

سرتیپ یوسف قربانی برپایی یادواره شهدا را از مؤلفه‌های مهم جهاد تبیین است، افزود: هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی در هشت سال دوران دفاع مقدس انجام داد که یک معجزه محسوب می‌شود.

وی ولایت پذیری را ویژگی برجسته شهید شیرودی بیان کرد و گفت: شهید شیرودی و شهید کشوری در سه روز اول جنگ معجزه کردند و روزانه ۱۰۰ تانک از دشمن را منهدم می‌کردند و صدام متوجه شد که دستش به تهران نمی‌رسد.

فرمانده هوانیروز با اظهار اینکه همه ما سربازان ولایت هستیم و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم بر لزوم تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

در این همایش از کتاب و تندیس شهید شیرودی با حضور وزیر کشور رونمایی شد.

کد خبر 5482183

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید شیرودی یادواره شهید یوسف قربانی عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم خراسان رضوی فطریه آمار کرونا بارش باران ماه رمضان 1401 مشهد جمهوری اسلامی شهید شیرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد