Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم گفت: با حذف ارز یارانه ای انواع نان‌های فانتزی، از این به بعد قیمت این محصولات به صورت عرضه و تقاضا و رقابتی است و نرخ‌نامه یاد شده در فضای مجازی صحت ندارد.

محمدجواد کرمی؛ رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم (نان های فانتزی) اظهار کرد: آرد واحدهای نان فانتزی به یک‌باره از هر کیسه 67 هزار تومان به 630 هزار تومان و نزدیک به 10 برابر، در کنار سایر هزینه‌های تولید مانند دستمزد افزایش یافته است؛ بر این اساس قیمت محصول نهایی نیز افزایش می‌یابد اما نرخ نامه‌ای که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیست قیمت‌های انواع نان فانتزی یاد شده مربوط به نرخ‌های پیشنهادی است که برای بررسی بیشتر تهیه شد و در نهایت تصویب نشد؛ همانطور که در تصویر جدول نامه نیز مشخص است مهر، امضا و شماره‌ای ندارد.

رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم ادامه داد: با آزادسازی نرخ آرد مصرفی صنف و صنعت قیمت انواع محصولات فانتزی نیز به صورت عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و دیگر نرخ مصوبی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: وقتی که عرضه نان فانتزی به‌صورت عرضه و تقاضا و فضای رقابتی میان واحدها باشد با وجود افزایش هزینه‌های تولید، محصولات با قیمت‌های کمتری از نرخ‌نامه منتشره به فروش خواهد رسید.

کرمی با اشاره به بهبود کیفیت نان بعد از حذف یارانه آرد اظهار کرد: اجرای طرح حذف آرد صنف و صنعت، اصلاح بزرگ اقتصادی به حساب می‌آید اما باید برای رفع مشکلات واحدهای صنفی نیز اقدام شود زیرا رقم سرمایه در گردش آنها نیز افزایش می‌یابد و نیازمند نقدینگی بیشتری هستند.

وی گفت: در حال مذاکره با دولت هستیم تا بتوانیم با ارائه تسهیلات به واحدهای صنفی نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنفی تامین شود.

کرمی گفت: برای ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان واحدهای سنتی و فانتزی لازم است که آرد واحدهای سنتی نیز آزاد شود در غیر این صورت امکان اینکه آرد از آنجا به سمت واحدهای فانتزی بیاید، دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت آرد قیمت نان نان فانتزی اتحادیه نان تورم و گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • «نان کامل» چه نانی است؟
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!