Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@06:35:42 GMT

رونالدو و تکذیب جمله جنجالی؛ چنین حرفی نزدم!/عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۲۷۵

رونالدو و تکذیب جمله جنجالی؛ چنین حرفی نزدم!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوشنبه شب کریستیانو رونالدو با ارائه یکی از بهترین عملکردهای خود در فصل جاری، در جریان پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل برنتفورد موفق به گلزنی شده و در برتری تیمش نقش آفرینی کرد. بعد از اتمام مسابقه بود که تصویری از این بازیکن ۳۷ ساله منتشر شد که انگار خطاب به دوربین‌های تلویزیونی در اولدترافورد می‌گوید "من هنوز تمام نشده‌ام".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در آن لحظه دور افتخاری پس از پیروزی در لیگ برتر مقابل برنتفورد زده بود و لب خوانی‌ها حکایت از این جمله از سوی ستاره پرتغالی داشت.

اما حالا یکی از صفحات هواداری این بازیکن همین ویدئو را با این مضمون منتشر کرده و رونالدو در پاسخ عنوان کرده که چنین حرفی نزده است. بدین‌ترتیب این جمله جنجالی که در روزهای اخیر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته بود، از سوی رونالدو تکذیب شده است.

البته همچنان تردیدهایی در مورد آینده فوق ستاره پرتغالی در پایان فصل وجود دارد و بعضی اخبار حاکی از احتمال جدایی رونالدو تنها پس از یک سال از جمع بازیکنان یونایتد است. رونالدو در این فصل ۲۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده که ۱۸ گل آن در لیگ برتر بوده است. بدین‌ترتیب و علی‌رغم همه انتقادات، رونالدو همچنان بهترین گلزن یونایتد بوده و در بین ستاره‌های لیگ برتر نیز کارنامه قابل توجهی از خود بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: صعود لیورپول به فینال لیگ‌قهرمانان اروپا با تخریب زیردریایی‌ زرد سقوط از آسمان "نود" به دره "فوتبال برتر" این بازیکنان به قطر نمی‌روند!

۲۵۷ ۲۵۸

کد خبر 1628012

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن