Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت 20:40 و از سری رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت.

شاگردان یحیی گل محمدی امشب با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، سعید آقایی، علی نعمتی، رامین رضائیان، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، حامد پاکدل و شرزود تمیروف به مصاف حریف خود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات جالب توجه ترکیب پرسپولیس در بازی امشب بازگشت حامد لک و سید جلال حسینی به ترکیب اصلی این تیم است. لک به دلیل مسائل انضباطی مدتی از ترکیب پرسپولیس دور بود که درنهایت این دروازه‌بان در روزهای قبل به تمرینات بازگشت و امشب سنگربان تیمش خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان لیگ برتر حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران

سید جلال حسینی در طی یک استوری، به بی احترامی هواداران سپاهان به هواداران زن پرسپولیس واکنش نشان داد.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند. حال سید جلال حسینی، بازیکن پیشکسوت پرسپولیسی ها، به این اتفاق واکنش نشان داده و نوشته است:

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال