Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دوتیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در پایان ۴۵ دقیقه نخست بازی با نتیجه صفر بر صفر مساوی به رختکن رفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 19 امروز تیم آلومینیوم اراک در یک رقابت خانگی و در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک پذیرای رقیب مازندانی خود تیم نساجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام کمیته داوران قضاوت این دیدار برعهده پیام حیدری است. یعقوب سخندان به همراه فرهاد فرهادپور به عنوان کمک‌های اول و دوم قضاوت این بازی را برعهده دارند، ضمن اینکه محمد حسین ترابیان به عنوان داور چهارم و نظارت داوری برعهده رحیم رحیمی مقدم است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با نظر سیدمهدی رحمتی در این مسابقه با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمد علی‌نژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد شیخ فخرالدینی، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند و محمود قایدرحمتی به میدان می‌رود.

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، امیرمهدی جان‌ملکی، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری، حامد شیری، صابر حردانی، مهرداد عبدی، حسن نجفی مرزان، شاهین طاهرخانی و محمد قربانی نیز اسامی 11 بازیکن ترکیب تیم نساجحی مازندران در دیدار امروز است.

آلومینیوم که از حمایت کامل هواداران خود برخوردار است و هواداران این تیم حداکثر ظرفیت اعلامی سازمان لیگ برای تیم میزبان را در ورزشگاه پر کرده در نیمه نخست حملات پرتعدادی روی دروازه حریف داشته است.

در دقیقه ١٤ فرار پوریا آریا کیا از سمت چپ و پاس وی با دقتی محمدرضا آزادی موقیعت تیم آلومینیوم هدر رفت.

در پانزده دقیقه ابتدایی تیم آلومینیوم بیشتر توپ و میدان را در دست داشته و دامنه حملات این تیم از سمت راست تیم نساجی بوده است.

صحنه مشکوک به خطا بر روی اسماعیل شریفات در محوطه جریمه نساجی برای  که داور را متقاعد برای گرفتن پنالتی نکرد.

لیگ برتر فوتبال| تساوی یک نیمه‌ای آلومینیوم و نساجیترکیب آلومینیوم اراک و نساجی مازندران اعلام شد

در دقیقه ٣٢موقیعیت خیلی عالی برای تیم نساجی که سانتر زیبای جان ملکی با ضربه سر ایوب کلانتری با اختلاف کم بیرون رفت.

این درحالیست که ضربه مصطفی احمدی با اختلاف از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت،  همچنین قائدرحمتی نیز ضربه خود را بی دقتی به بیرون از چهارچوب دروازه تیم حریف فرستاد. 

انتهای پیام/711/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک تیم آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو