Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیراهنی که اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام به ثمر رساندن گل معروف دست خدا بر تن داشت، در مزایده فروخته شد. 

پیراهن دیگو مارادونا در دیدار مشهور آرژانتین - انگلیس 1986 در مزایده به فروش رفت. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، پیراهنی که دیگو مارادونا در بازی افسانه‌ای اش برابر انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 بر تن داشت، در یک مزایده به قیمت 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14 میلیون پوند (8.93 میلیون دلار) به فروش رفت؛ رکوردی برای یک آیتم یادگاری در دنیای ورزش. دیگو مارادونا در این بازی دو صحنه تاریخی به ثبت رساند؛ یک بار وقتی که توپ را با دست و بالاتر از پیتر شیلتون وارد دروازه سه شیرها کرد و بار دوم زمانی که 6 مدافع انگلیس را از مقابل برداشت و یک گل انفرادی دیدنی به ثمر رساند.

اسطوره فوتبال آرژانتین پس از بازی، پیراهن خودش را با استیو هاج، مدافع ناتینگهام فارست و تیم ملی انگلیس که توپ را در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم لو داده بود، عوض کرد. هاج اوایل سال جاری میلادی این پیراهن را پس از 20 سال به نمایش گذاشته شدن در موزه فوتبال منچستر، به مزایده گذاشت. با این حال این ماجرا بدون جنجال نبوده است، خانواده مارادونا ادعا می کنند که پیراهن هاج یکی از پیراهن هایی است که مارادونا در نیمه اول آن را عوض کرده و وقتی که بریس کرد، آن را بر تن نداشت. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»