Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@00:27:39 GMT

این استقلال نمی‌بازد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۵۳۸

این استقلال نمی‌بازد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال سپاهان و استقلال، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، رودی ژستد

نیمه اول: دقیقه ۴: ارسال سروش رفیعی به تیر دوم رسید که محمدرضا حسینی بالاتر از جعفر سلمانی ضربه سرش را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۷: استقلالی ها روی یک کار ترکیبی و ضربه کرنر به گل رسیدند؛ با ارسال کوتاه کرنر، جعفر سلمانی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ارسال بلند، دانشگر را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر دانشگر دروازه مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۱۴: گل استقلال دوام چندانی نداشت و بلافاصله جبران شد؛ حرکت تند و تیز محمدرضا حسینی و فرار از عمق خط دفاعی، او را با دروازه استقلال در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از عبور از سیدحسین حسینی، با خطای سنگربان آبی ها متوقف شد که موعود بنیادی فر بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. گولسیانی نیز برخلاف حرکت حسینی این توپ را به گل تبدیل کرد

دقیقه ۱۶: شوت راه دور شهریار مغانلو با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: سپاهان صاحب موقعیت خوبی شد که شوت کریمی با برخورد به روزبه چشمی برگشت داده شد.

دقیقه ۲۸: روی اشتباه بازیکنان استقلال، محمدرضا حسینی از سمت راست صاحب توپ شد که ارسال زمینی او از همه بازیکنان عبور کرد. حسینی نیز قصد داشت با تکل روی توپ اثر بگذارد که توپ از او نیز رد شد.

دقیقه ۳۴: حملات همه جانبه سپاهان منجر به خلق موقعیت خوبی شد. ارسال تند و تیز محمدرضا حسینی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده از سمت چپ روی نقطه پنالتی به شهریار مغانلو رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: فرشاد احمدزاده قصد داشت از فاصله ای دور و از میانه های میدان با شوتی از راه دور دروازه حسینی جلو کشیده را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: روی اشتباه بازیکنان سپاهان جعفر سلمانی صاحب موقعیت شد. در حالیکه او روی دستش یامگا را داشت، با پای چپ ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او از قدرت کافی برخورد نبود و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال مهدی پور به روی دروازه به یامگا برخورد کرد و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۴: شوت راه دور نورافکن با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: کارشناسی صحنه جنجالی بازی استقلال و سپاهان؛ حسینی باید اخراج می‎‌شد؟ رونالدو و تکذیب جمله جنجالی؛ چنین حرفی نزدم!/عکس واکنش منفی هواداران استقلال به مظاهری و نورافکن! نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: یک فرصت برای استقلال از سمت راست به دست آمد که ارسال حردانی از مقابل یامگا عبور کرد و با عبور از خط عرضی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: یک فرصت خوب برای مهاجم خارجی استقلال در دهانه دروازه به دست آمد. ارسال صالح حردانی از سمت راست به دانیال اسماعیلی فر رسید. در حالیکه این بازیکن قصد داشت با سینه توپ را به مظاهری بسپارد، اما ژستد بلافاصله صاحب توپ شد و ضربه محکمش را به سمت دروازه زد که نژاد مهدی با تکلی بسیار خوب در دهانه دروازه، تیمش را از یک گل حتمی نجات داد.

دقیقه ۵۹: ارسال کرنر سروش رفیعی در دهانه دروازه به شهریار مغانلو رسید و ضربه سر این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: حرکت انفرادی و زیبای نورافکن و یک و دوی او با یار هم تیمی، منجر به ایجاد فرصت خوبی برای این بازیکن شد که شوت محکم او پس از برخورد به عارف غلامی برگشت داده شد. در این صحنه سپاهانی ها اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه ۸۴: ارسال کاشته مهدی پور از مرکز میدان به روی دروازه، با برخورد به مدافع سپاهان در محوطه ۶ قدم مقابل سبحان خاقانی قرار گرفت اما بازیکن استقلال تنها یک قدم برای رسیدن به توپ کم آورد و مظاهری این موقعیت را مهار کرد.

۲۵۷ ۲۵۸

کد خبر 1628013

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال باشگاه سپاهان دروازه به بیرون رفت شهریار مغانلو محمدرضا حسینی جعفر سلمانی سمت راست ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و تیم های مدعی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرنی ها قهرمانی در آلمان را از دست دادند و شاگردان «ژابی آلونسو» در تیم بایرلوزکوزن موفق شدند تاج و تخت مونیخی ها را تصاحب کنند. در سوی دیگر هم هرچند هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است اما خیال رئالی ها به واسطه ۱۱ امتیاز اختلافی که از رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا پیش هستند از بابت این عنوان راحت است و بعید به نظر می رسد خطری آنها را تهدید کند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلاً آسان نبود. سفیدهای اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

دو ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن و میروسلاو کلوزه برای تماشای دیدار این تیم با رئال مادرید در آلیانس آرنا حاضر بودند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار با یک طرح سرامیکی تماشایی یاد «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ را که به «قیصر فوتبال آلمان» معروف است گرامی داشتند.

نیمه اول

این بازی در حالی آغاز شد که در همان نخستین ثانیه های ابتدایی، درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد و واکنش «لونین» بایرن را از رسیدن به یک گل زودهنگام ناکام گذاشت.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرنی ها به واسطه بهره گیری از امتیاز میزبانی، میل بیشتری به حمله داشتند و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاعی حضور داشتند و تلاش کردند از دروازه دفاع کنند.

اما هر چه زمان های بازی پیش رفت بازی حالت متعادل تری به خود گرفت و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و در ادامه هم برخلاف جریان بازی، این «وینیسیوس جونیور» بود که موفق شد از روی پاس تماشایی و در عمق «تونی کروس» در دقیقه ۲۴ دروازه بایرن مونیخ را باز کند و رئال را به گل اول برساند.

در دقیقه ۴۲ هری کین فرصت داشت که از روی یک ضربه آزاد که در پشت محوطه جریمه نصیب بایرن شده بود گل نخست را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با همان تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، بایرن مونیخ شروعی طوفانی داشت و در دقیقه ۵۳ «لروی سانه» موفق شد با یک حرکت تماشایی و یک شوت دقیق دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۷ هری کین از روی یک ضربه پنالتی دومین گل بایرن مونیخ را هم به ثمر رساند.

رئالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند به حملات خود ادامه دادند و رودریگو در دقیقه ۸۲ با خطای مدافعین بایرن مونیخ در محوطه جریمه متوقف شد تا یک ضربه پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. وینیسیوس جونیور پش این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست «نویر» را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و بازی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» کشیده شود. دیدار برگشت ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093636

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو