Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@11:55:17 GMT

برتری ارزشمند هوادار مقابل ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۵۷۰

برتری ارزشمند هوادار مقابل ذوب‌آهن

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و ذوب‌آهن در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران با پیروزی یک بر صفر هوادار به پایان رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و ذوب‌آهن چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ با قضاوت حسین زیاری در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر هوادار به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در شرایطی برگزار شد که شاگردان رضاعنایتی در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت کلین‌شیت شده بودند و ۴ بازی قبلی خانگی آنها با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

بازی رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر هوادار همراه بود. دو تیم در این دیدار غایبانی داشتند که برای هوادار مهدی عبدی، محمد ستاری، میری و بابک مرادی شرایط بازی نداشتند و حامد نورمحمدی و حبیب فرعباسی برای تیم ذوب‌آهن در این دیدار حضور نداشتند.

تک گل این دیدار را فرزاد جعفری در دقیقه ۷۲ روی پاس حسین صادقی برای تیم هوادار به ثمر رسانید.

با این نتیجه تیم هوادار ۳۱ امتیازی شد و در رتبه نهم قرار گرفت و شاگردان مهدی تارتار نیز ۳۱ امتیازی باقی ماندند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هوادار تهران ، ذوب آهن ، مهدی تارتار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هوادار تهران ذوب آهن مهدی تارتار ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا