Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک هلندی سابق میلان در مورد مهاجم سوئدی باتجربه این تیم اظهار نظر کرده است.

کلارنس سیدورف بر این باور است که زلاتان ابراهیموویچ می تواند همچنان در میلان بازی کند.

طرفداری | به گزارش کوریره دلو اسپورت، نقش پائولو مالدینی و زلاتان ابراهیموویچ در بازگشت میلان به روز های خوب و تبدیل شدن به یک تیم حاضر در کورس قهرمانی انکار نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلارنس سیدورف، هافبک سابق میلان در مصاحبه جدید خود راجع به این دو عنصر مهم باشگاه میلان صحبت کرده است. 

میلان یک تیم خوب است که از روحیه تیمی بسیار خوبی هم بهره می برد؛ می توانید این را به وضوع در خوشحالی پس از گل های آنها ببینید؛ حتی در واکنش هایشان زمانی که یک موقعیت خوب از دست می رود. من در میلان این روحیه مثبت را می بینم، نتیجه سرمربی ای که در رویکرد خود بسیار ثابت عمل کرده است. پیولی آرامش را به تیم هدیه داده و نتایج هم گویا هستند.

 حضور پائولو (مالدینی) در باشگاه، تضمین کننده حمایت از سرمربی و همچنین انتقال ذهنیت برنده اش به گروه است؛ همان DNA میلانی. من مالدینی را می‌شناسم، می‌دانم که او در لحظات سخت به رختکن برای به دست آوردن تعادل لازم کمک می کند. به لطف او، میلان نسبت به چند سال گذشته یک جهش کیفی بزرگ را تجربه کرده است.

زلاتان؟ کاستاکورتا و مالدینی تا 41 سالگی بازی کردند. سن یک عدد است و ایبرا به خاطر سبک زندگی درست و توجهش به جزئیات، آماده می ماند. بازیکنان مسن تر می توانند از 20 ساله ها تعیین کننده تر باشند. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های سری آ،‌ میلان و آاس رم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان میلان با تک گل آندری شوچنکو روی پاس گل کاکا موفق به شکست رم شد و به مقام قهرمانی سری آ رسید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم