Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، قبل از شروع نیمه دوم دیدار آلومینیوم اراک و نساجی، پرتاب چندین نارنجک توسط هواداران تیم میزبان، سبب شد پیام حیدری برای دقایقی سوت خود را به صدا درنیاورد. در این لحظات داور با حضور در کنار زمین دقایقی با مهدی رحمتی و جلال مرادی صحبت کرد. در نهایت با درخواست برخی بازیکنان آلومینیوم از هواداران برای ادامه ندادن این تنش‌ها، حیدری پس از هفت دقیقه نیمه دوم را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بین دو نیمه از سرود ویژه آلومینیوم با همراهی طرفداران این تیم رونمایی شد.

* در دقیقه 50 پرتاب بطری به سمت بازیکن نساجی مانع کرنر زدن وی شد. پس از این اتفاق بار دیگر داور بازی را برای لحظاتی متوقف کرد.

* در دقیقه 90 رامتین سلیمان زاده به دلیل خطا روی کریم اسلامی و جلوگیری از موقعیت مسلم نساجی با کارت قرمز مستقیم پیام حیدری از زمین اخراج شد. البته نیمکت‌نشین های آلومینیوم به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند.

* در دقیقه 3+90 داور برخورد بین مرتضی منصوری و نیما درودی درون محوطه جریمه نساجی را پنالتی نگرفت که اعتراض کادرفنی آلومینیوم به این تصمیم سبب شد داور اشکان نامداری را با کارت زرد جریمه کند.

* در وقت‌های تلف شده بازی تعدادی از طرفداران نساجی به درون زمین و متمایل به نیمکت خودشان نارنجک پرتاب کردند.

* پس از سوت پایان بازی با تساوی صفر بر صفر نیمکت نشین‌های دو تیم با هم درگیر شدند که با ورود عوامل انتظامی، این غائله پایان یافت.

* هواداران نساجی در پایان بازی با شعار «نساجی آسیایی» تیم محبوب خود را تشویق کرده و به این شکل برای اراکی‌ها که در فینال جام حذفی مغلوب شاگردان ساکت الهامی شدند، کری خواندند.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلومینیوم نساجی ساکت الهامی مهدی رحمتی هفته بیست و پنجم لیگ برتر آلومینیوم صفر نساجی صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!