Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_وزیر کشور گفت: بی تردید شهید شیرودی الگو و اسوه بود در سطح ملی و جهانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنکابن، احمد وحیدی در چهل ویکمین مراسم یادواره شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی، عصر امروز در جمع مردم شیرودی و تنکابن، با بیان اینکه آنچه که دراین عالم مهم است القاب اشخاص نیست، بلکه شخصیت هاست، اظهار داشت: شخصیتی که یک جوان را به اوج می‌برد و او را الگو و جاودانه می‌کند و برای همیشه در خاطر یک ملت زنده نگه می‌دارد، مملو از عشق و محبت و تاریخی از عقلانیت و فرهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دنیا ملت‌هایی هم هستند که جز سرافکندگی برای آنها در تاریخ ندارد، افزود: امروز مواجه هستیم با این دوگونه تاریخ و در این زمان نیز شاهد هستیم و بلکه امروز تاریخ ها درحال نوشته شدن است.

وزیر کشور یادآورشد: آنهایی که امروز در غرب حاکم هستند، همانهایی هستند که با ایجاد رژیم صهیونیستی تاریخ جدید را ایجاد کردند و تاریخ دیگری هم در حال نوشتن و رقم خوردن است که توسط، امثال شهید شیرودی های بزرگ رقم میخورد، تاریخی که از غدیر گذشته به کربلا رسیده و تا به مهدویت ختم می‌شود و این فرق بین جبهه حق وجبهه باطل است‌.

وحیدی با تاکید بر اینکه شهید شیرودی یک فرد نبود، تصریح کرد: شهدا ادامه دهنده جریانی هستند که خود جریان ساز شدند، شهدا ادامه دهنده جریان کربلایی هستند و اگر به این جریان پیوستند هر کس در عالم دریا شد و شهدا دل به دریا زدند و دریایی شدند.

مادر شهیدان «کاوند» به فرزندان شهیدش پیوستپیکر مطهر یک شهید شهرستان آران و بیدگل پس از 34 سال شناسایی شدمسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در مازندران برگزار می‌شود + فیلموی خاطرنشان کرد: شهید شیرودی با علم و آگاهی رفت و این شهید مملو از عرفان و آگاهی بود و بی ترید نمونه و الگویی که دربستر ارتش حزب الله الگو شد برای همه رزمندگان وجوانان نه درسطح ملی بلکه در سطح جهانی الگو و اسوه شد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شیرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است