Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:28:08 GMT

لیگ برتر فوتبال | تساوی فینالیست‌های جام حذفی در اراک

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۸۶۳

لیگ برتر فوتبال | تساوی فینالیست‌های جام حذفی در اراک

خبرگزاری فارس مازندران  ـ سرویس ورزشی| لیگ برتر فوتبال کشور بعد از یک ماه وقفه از سر گرفته شد و مجدد شور فوتبالی به هواداران تیم‌ها بازگشت.

نساجی و آلومینیوم که همین چند روز پیش در فینال جام حذفی رقابتی جذاب داشتند باری دیگر به مصاف هم رفتند. این دو تیم که در فینال جام حذفی به مصاف هم رفته بودند و در نهایت نساجی مازندران به قهرمانی رسیده بود، امروز در بازی برگشت لیگ به تساوی بدون گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی (امیر نوری در دقیقه ۵۸)، علیرضا نقی زاده (میثم مجیدی در دقیقه ۸۵ )، محمد علینژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات ( نیما درودی در دقیقه ۶۸ )، امیرمحمد هوشمند و محمود قائدرحمتی

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری (مرتضی منصوری در دقیقه ۵۴)، مهدی جان ملکی، ایوب کلانتری(مسعود شجاعی در دقیقه ۸۵)، مهدی نظری (کریم اسلامی در دقیقه ۶۵)، حامد شیری، صابر حردانی (رضا جعفری در دقیقه ۶۴)، مهرداد عبدی، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و محمد قربانی (سعید غلامعلی بیگی در دقیقه ۶۸)

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ میزبان نساجی مازندران بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته جالب اینجاست که دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک در ساری و در استادیوم شهدای ساری به پایان رسیده بود.

در این دیدار موقعیت چندانی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون به پایان رسید.

از نکات حاشیه ای این دیدار میتوان به برخورد نامناسب هواداران اراکی به تیم نساجی اشاره کرد که چهره زشتی را به ورزشگاه داده بود.

آلومینیوم با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

نساجی نیز با ۲۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران آلومینیوم اراک تساوی نساجی و آلومینیوم در اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پس از تساوی پرگل 4 بر 4 در وقت قانونی، آلومینیوم در وقت اضافی 6 بر 5 به پیروزی رسید و پرسپولیس در یک بازی دراماتیک مغلوب اراده و تلاش خستگی ناپذیر آلومینیوم اراک شد. اوستون اورونوف در دقیقه 11 گل اول پرسپولیس را زد و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 گل دوم را به ثمر رساند. مهدی لیموچی در دقیقه 85 و شروین بزرگ در دقیقه 5 وقت اضافه نیمه دوم برای آلومینیوم گلزنی کردندو بازی باخته را به تساوی کشاندند. سینا اسدبیگی در دقیقه 94 و عیسی آل کثیر در دقیقه 108 برای پرسپولیس گل زدند اما دوباره شروین بزرگ در دقیقه 111 و علیرضا نقی زاده در دقیقه 121 برای آلومینیوم گلزنی کردند و بازی در وقت اضافه نیز به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و سرخ پوشان را حذف کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد