Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:05:21 GMT

میزبانی مردم از مهمانان در بادرود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۰۹۱۶

میزبانی مردم از مهمانان در بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حسین یزدانمهر سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با آغاز تعطیلات عید سعید فطر و همزمان با گلاب‌گیری در نقاط مختلف شهرستان نطنز میزان قابل‌توجهی از گردشگران و مسافرین از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی به‌ویژه گلاب و گلاب‌گیری بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر آمار موجود در روز اول تعطیلات بیش از ۱۲۶ هزار نفر گردشگر از اماکن تاریخی، مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری شهرستان نطنز بازدید کردند که از این تعداد ۶۵ هزار نفر به آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) بخش بادرود مشرف شدند.

یزدان‌مهر تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مسافر برای اولین بار این اتفاق رقم خورد، حسب تدابیر انجام پذیرفته و جهت ارائه خدمت‌رسانی بهینه ۱۵ هزار نفر در زائرسرا، کمپ ضلع غربی آستان، صحن‌ها و رواق‌ها و همچنین، مدارس و حسینیه‌های مساجد سطح شهر بادرود اسکان پیدا کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز  اذعان کرد: شب گذشته با توجه به حجم بالای مسافران و پر شدن مراکز اقامتی و زائرسراها، حسینیه‌ها و مدارس، در ساعت‌های پایانی اهالی بادرود مسافران را به خانه‌های شخصی و باغات خود دعوت کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اداره میراث فرهنگی نطنز بادرود نطنز آقاعلی عباس ابیانه شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل