Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، یحیی گل محمدی پس از برد مقابل پیکان اظهار کرد: هنوز ۵ بازی دیگر باقیمانده است. بچه‌های ما امروز با غیرت بازی کردند و با این شرایط فرصت برای قهرمان شدن داریم.

وی ادامه داد: لیگ تازه شروع شده و امتیازات مهمی هم برای ما هم تیم رقیب مانده است. امروز هم بازی خوبی را بچه‌ها انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تک تک آنها تشکر می‌کنم که سه هفته پر فشار را پشت سر گذاشتند و مزد زحمات خود را گرفتند. ما این برد ارزشمند را مدیون حمایت هواداران و تلاش بازیکنان هستیم. با اینکه پیکان تیم جوانی بود، اما خیلی با انگیزه و با کیفیت بودند. در مجموع با اینکه حدود ۶۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم، اما توانستیم گلزنی هم کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه استقلال امتیاز از دست داد و شما برنده شدید، گفت: خوبی این رقابت این است که ادامه دارد و این شرایط باعث حساس شدن بازی‌ها می‌شود. با توجه به اینکه استقلال امتیاز از دست داد، این برد در ادامه راه خیلی به ما کمک‌مان می‌کند.

گل محمدی در مورد تماشای بازی از روی سکوها عنوان کرد: واقعا خیلی سخت است.

وی در پایان در مورد اخراج امید عالیشاه و اینکه درست بود یا خیر، اظهار کرد: من چون بالا بودم، ندیدم، اما بعد که بچه‌ها گفتند پای امید به شکم مدافع حریف خورده است، فکر می‌کنم تصمیم داور و کارت قرمز درست بود.

کد خبر 674255 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه پیکان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه پیکان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • اخراج امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن