Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:06:31 GMT

ترامپ دوباره نتوانست از پرداخت جریمه فرار کند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۱۲۸۳

ترامپ دوباره نتوانست از پرداخت جریمه فرار کند

قاضی استیناف شهر نیویورک درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا برای پرداخت نکردن جریمه ۱۰هزار دلاری را رد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از ان بی سی، چند روز پیش دادگاه شهر نیویورک ترامپ را به دلیل ندادن اسناد تجاری شرکت خود به پرداخت روزانه ۱۰هزار دلار جریمه کرده بود.

لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در تحقیقات مدنی خود در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ از وی خواسته بود اسناد مربوط به معاملات تجاری‌اش را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکلای ترامپ روز دوشنبه از دادگاه استیناف خواستند تا جریمه نقدی را تعلیق کنند، ولی دادگاه استیناف با این درخواست مخالفت کرد.

ترامپ گفته است مدارک مربوط به اسناد تجاری را در اختیار ندارد و نباید جریمه را پرداخت کند. با این حال قاضی انگورون تلاش ترامپ برای حذف جریمه روزانه را رد کرد و گفت سوگندنامه رئیس جمهور سابق عاری از هرگونه جزئیات مفید است.

ترامپ و شرکت او هر گونه تخلفی را رد کرده‌اند. ترامپ روز سه‌شنبه در اظهاراتی تصمیمات دادگاه‌های نیویورک را مغرضانه و ناعادلانه خواند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در عین حال برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند پیش بینی شده تا از، بامداد تا، صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی