Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:04:42 GMT

حضور تیم مستندساز مجلس در محل دفن زباله سراوان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۱۲۸۸

حضور تیم مستندساز مجلس در محل دفن زباله سراوان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی عصر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به حضور تیم مستندسازی مجلس شورای اسلامی در محل دفن زباله سراوان، اظهار کرد: بارها در مورد ساماندهی وضعیت زباله سراوان در مجلس شورای اسلامی سخنرانی، به رئیس جمهوری سابق و جدید و همچنین وزرای کشور تذکرات لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه حل معضل سراوان اولویت و دغدغه اصلی است، افزود: در این مدت مسئولان کشور، اعضای کارگروه‌های مجلس و چندین شرکت نیز از سراسر کشور از این منطقه بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رشت و خمام در مجلس به حضور گروه مستندسازی مجلس شورای اسلامی به دستور رئیس مجلس در محل دفن زباله سراوان اشاره کرد و گفت: به دنبال راهکاری فوری برای حل این معضل هستیم.

وی با بیان اینکه بهسازی محل زباله سراوان در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: تلاش می‌شود تا در کنار این اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی رشت نیز انجام شود.

احمدی با اشاره به واریز ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی رئیس جمهوری برای ساماندهی به وضعیت پسماند زباله سراوان در روزهای گذشته، گفت: پیگیری‌های لازم برای احداث زباله سوز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به خروج شیرابه‌های ناشی از زباله‌های دپوی شده در منطقه سراوان اشاره و تصریح کرد: در سال‌های اخیر به واسطه ورود این شیرابه‌ها به سفره‌های زیر زمینی، رودخانه گیلان شاهد افزایش بیماری‌های پوستی و عفونی بوده‌ایم.

نماینده رشت و خمام در مجلس تأکید کرد: حل معضل زباله سراوان نیازمند همت همه مسئولان و نمایندگان استان گیلان است.

کد خبر 5482259

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی زباله محمدرضا احمدی سراوان عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم فطریه آمار کرونا خراسان رضوی بارش باران ماه رمضان 1401 مشهد زباله سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • مرگ دردناک ۲ کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان