Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس برد سرخ‌ها برابر تیم پیکان را پیروزی مهم و روحیه بخشی دانست.

محمد برزگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برد پرسپولیس برابر پیکان اظهار داشت: این برد پیروزی مهمی برای پرسپولیس محسوب می شد که بچه ها با ارائه یک بازی خوب، منطقی و حساب شده توانستند این پیروزی با ارزش و سه امتیاز کامل را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرده و نشان دهند شایسته بهترین عنوان در پایان این فصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: نکته مهم این دیدار، نمایش خوب پرسپولیس برابر هواداران بود. بچه ها به خوبی از انرژی سکوها بهره برده و با ارائه یک بازی منطقی با وجود حریف سرسخت و شرایط خاصی که در این دیدار حکمفرما بود برد مهمی را به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص روند فنی این بازی تصریح کرد: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و با گل زودهنگام نبض بازی را در اختیار گرفت، اگرچه شوک ناشی از اخراج عالیشاه یک مقدار نگران کننده بود اما کل تیم با دوندگی و تلاش بیشتر به گونه ای روند بازی را پیش بردند تا خلا یک بازیکن کمتر در مقایسه با حریف خیلی کم احساس شود. در نیمه دوم با شروع خوب پرسپولیس، گل دوم در بهترین زمان ممکن به ثمر رسید. پس از دریافت گل دوم، طبیعی بود حریف فشارش را روی تیم 10 نفره پرسپولیس بیشتر کند ولی بازیکنان به خوبی کانال های نفوذ پیکان را بستند و با تجمع در عمق دفاع به صورت زنجیروار، اصول دفاعی را به نحواحسن اجرا کنند و پیروزی مهم و باارزشی را به دست آورند. باید به این مسئله اشاره کنم که پرسپولیس کم نقص و هوشمندانه بازی کرد و با پیروزی دو بر صفر موفق شد مزد بازی برترش را بگیرد. 

برزگر در مورد کاهش امتیازات پرسپولیس با استقلال در صدر جدول از 6 امتیاز به 4 امتیاز به خبرنگار برنا گفت: باید تمام تمرکزمان را روی پیروزی در 5 بازی باقی مانده بگذاریم. من اطمینان دارم استقلال بازهم لغزش خواهد داشت و به عنوان مثال تیمی مثل فولاد یقه اش را می گیرد. پرسپولیس باید فقط و فقط به پیروزی در 5 بازی بعدی فکر کند تا بتوانیم با 5 برد و استفاده از اتفاقات بازی های باقی مانده استقلال، برای ششمین فصل متوالی جشن قهرمانی باشکوهی را برگزار کنیم.

وی درباره بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس تاکید کرد: سید بازیکن توانمندی است که هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی به پرسپولیس کمک زیادی کرد و با حضورش در ترکیب اصلی تیم شرایط کلی قرمزپوشان را سروسامان داد.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس قهرمانی پیکان پیروزی سیدجلال پیشکسوت محمد برزگر هوشمندانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد