Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:22:51 GMT

همدستی رمال ایرانی با بلاگر معروف ایرانی لو رفت !

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۱۹۰۴

همدستی رمال ایرانی با بلاگر معروف ایرانی لو رفت !

زن شیاد که با فالگیری و رمالی در کمتر از یک سال بیش از 2 میلیارد تومان به‌دست آورده بود در حالی دستگیر شد که برای تبلیغ صفحه خود در اینستاگرام 2 هزار دلار به یک بلاگر خارجی پول می‌داد.

به گزارش برنا؛ فردی با تبلیغ فالگیری ، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت‌گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره‌مار، انگشتر و حرز بیش از 330 هزار دنبال‌کننده داشت و درآمد میلیاردی به دست آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم درخصوص این پرونده گفت: بررسی صفحه این رمال که ادمین آن زنی 30 ساله در کرج بود، نشان می‌داد وی با تبلیغ فالگیری، رمالی و طلسم ، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت‌گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره‌مار، انگشتر و حرز بیش از 330 هزار دنبال‌کننده داشت و درآمد و تراکنش مالی صفحه فالگیری این متهم در بازه ۹ ماهه، مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه افزود: با شناسایی و رصد این صفحه، پیج مربوطه مسدود و ادمین آن‌ که خانمی زیر ۳۰ سال بود با نیابت قضایی از شهر کرج احضار و بازداشت شد. این مدعی دعانویسی و فالگیری با سفارش تبلیغات صفحه خود به بلاگر معروف در خارج از کشور، برای هر بار تبلیغ در صفحه این بلاگر مبلغ ۲ هزار دلار به حساب وی واریز کرده است.

گفته می شود ؛ بلاگر معروف خارج نشین که در صفحه اینستاگرامش زن فالگیر و رمال را معرفی می کرد ، دنیا جهانبخت است که از همین طریق پول میلیاردی به جیب هردوی این زنان رفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش