Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مومنی‌مقدم در مورد توزیع دو سهمیه در قهرمانی والیبال جوانان آسیا گفت: تعداد کم سهمیه‌ها دست ما را می‌بندد اما هدفمان در وهله اول کسب سهمیه است.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال جوانان ایران به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور سال ۱۴۰۱ در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد.

رضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی در مورد شرایط آمادگی تیم به ایران اکونومیست گفت: کار را از ۱۵ فردوین با دعوت از ۱۲۰ بازیکن شروع کردیم و بعد از ۱۰ روز به ۲۶ نفر رساندیم. اردوی اول و دوم را با ۲۶ نفر ادامه دادیم و در اردوی سوم با ۲۰ نفر ادامه می‌دهیم. بازیکنان خوب و بااستعدادی هستند که سعی می‌کنیم آنها را بر اساس تفکرات و سیستم مد نظرمان آماده کنیم.

او افزود: اصول کار در اردوی اول آمادگی‌جسمانی و اصلاح تکنیک بود. بازیکنانی که در این دو فاکتور بهتر باشند، در تیم ملی باقی می‌مانند. در ادامه تعداد نفرات را به ۱۸ و سپس ۱۶ نفر می‌رسانیم و بازی‌های تدارکاتی را شروع می‌کنیم.

مومنی‌مقدم در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: سعی می‌کنیم با تیم‌های اروپایی مثل لهستان، چک، بلژیک که تیم‌های خوبی هستند، مسابقه بدهیم. هدفم این است با تیم‌های سطح بالا کار کنیم که ایرادات کار مشخص شود و تا زمان مسابقات به آمادگی خوبی برسیم چون در آسیا کار سختی داریم و از تیم‌های چین و کره‌جنوبی و ژاپن شناختی نداریم چون در سال‌های اخیر به دلیل کرونا در مسابقات شرکت نکرده‌اند اما محکوم به این هستیم که با بهترین شرایط آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی‌ وارد مسابقات شویم تا با آنها مقابله کنیم و سهمیه جهانی بگیریم.

او با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دو سهمیه جهانی توزیع می‌شود، افزود: تعداد کم سهمیه‌ها دست ما را می‌بندد دو تیم فینالیست سهمیه جهانی می‌گیرند و این کمی دست ما را می‌بندد اما هدفمان در وهله اول کسب سهمیه و در ادامه پرورش بازیکن بااستعداد و خوب برای تیم ملی بزرگسالان است.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه بیان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اواخر خرداد و اوایل تیر اردو و بازی تدارکاتی داشته باشیم، بعد از آن به ایران برمی‌گردیم و به جای تیم بزرگسالان در جام کنفدراسیون والیبال آسیا در چین‌تایپه شرکت می‌کنیم. بعد از آن هم ۱۰ روز فرصت داریم و عازم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا می‌شویم.

او افزود: سعی می‌کنیم تمرینات تیم ما از نظر تاکتیک به گونه‌ای باشد تا در AVC CUP که یک رده بزرگ‌تر از رده سنی جوانان است، شرکت کنند. فقط بحث تجربه مطرح است اما به نظرم محک خیلی خوبی محسوب می‌شود که جدا از بحث نتیجه می‌توانیم تجربه و دستاورد خوبی داشته باشیم و با سبک بازی تیم‌های مثل چین، ژاپن، کره جنوبی و چین تایپه آشنا شویم  تا در مسابقات جوانان آسیا با چشم بسته وارد بازی‌ها نشویم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال جوانان ، رضا مومنی مقدم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال جوانان دست ما را می بندد والیبال جوانان جوانان آسیا مومنی مقدم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.   تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.   تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.   نشست هماهنگی این مسابقات امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت) به صورت آنلاین برگزار شد و از ایران، مسعود یزدان‌پناه به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، مرتضی افجه‌ای به عنوان عضو کمیته مسابقات و داوری و مسئول VIS رقابت‌ها، مهدی احمدی آذر سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران و محمد شاهمیری عضو کمیته مسابقات و داوری آسیای مرکزی در آن شرکت کردند.   همچنین محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی، یعقوب رئیس فدراسیون والیبال پاکستان، نالک‌کا از سری لانکا به عنوان دبیر کاوا و نمایندگانی از تیم‌های شرکت کننده در این نشست حضور داشتند که مسایل فنی مطرح و برنامه مسابقات مشخص شد.   این رقابت‌ها در سالن ۱۰ هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی قرار زیر است:   شنبه ۲۲ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ ایران – ترکمنستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – قرقیزستان   ساعت ۱۸؛ افغانستان – پاکستان   یکشنبه ۲۳ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ قرقیزستان – ترکمنستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ سری‌لانکا – پاکستان   ساعت ۱۸؛ ایران – افغانستان   دوشنبه ۲۴ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ سری‌لانکا – افغانستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ ایران – قرقیزستان   ساعت ۱۸؛ ترکمنستان – پاکستان   روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.   چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ ایران – سری‌لانکا   ساعت ۱۵:۳۰؛ افغانستان – ترکمنستان   ساعت ۱۸؛ قرقیزستان – پاکستان   پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت   ساعت ۱۳؛ افغانستان – قرقیزستان   ساعت ۱۵:۳۰؛ ترکمنستان – سری‌لانکا   ساعت ۱۸؛ ایران – پاکستان   جمعه ۲۸ اردیبهشت   ساعت ۱۵؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)   ساعت ۱۷:۳۰؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول) ­

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت