Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:06:33 GMT

تشدید نظارت بر نانوایی های ملارد/ افزایش نرخ نان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۱۹۶

تشدید نظارت بر نانوایی های ملارد/ افزایش نرخ نان ممنوع است

جابر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افزایش قیمت آرد صنعتی در راستای اثر بخش کردن یارانه‌ها به نفع مردم، گفت: بر اساس تصمیم هیئت دولت، آرد نانوایی‌ها همچنان با قیمت قبل، عرضه خواهد شد.

کریمی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت بازرسی و نظارت در دو نوبت صبح و عصر از نانوایی‌ها و دیگر واحدهایی که با آرد سر و کار دارند صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بازرسین مکلف هستند با هرگونه گران فروشی، احتکار، جا به جایی آرد نانوایی‌ها، تعطیلی خودسرانه و عدم کیفیت نان به شدت برخورد و گزارش نمایند.

فرماندار ملارد افزود: علاوه بر پلمپ واحد متخلف و کسر سهمیه آرد، متصدی آن واحد بدون هیچ اغماضی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

کریمی بیان داشت: چند اکیپ بازرسی به صورت نامحسوس فعالیت نانوایی‌ها و دیگر واحدهای مرتبط با حوزه آرد را رصد کرده و با هرگونه تخلف در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

کریمی بیان داشت: همچنین اداره بازرسی فرمانداری را مکلف کرده ایم تا از ظرفیت پرسنل ادارات به منظور تقویت اکیپ‌های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان استفاده نماید تا ضمن افزایش تعداد بازرسی‌ها با هرگونه سودجویی در این زمینه در کمترین زمان برخورد صورت گیرد.

کد خبر 5482297

منبع: مهر

کلیدواژه: جابر کریمی فرمانداری ملارد نانوایی عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم فطریه بارش باران آمار کرونا خراسان رضوی ماه رمضان 1401 مشهد نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود