Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@10:25:16 GMT

کسب مقام نخست مسابقات مداحی عراق توسط مداح قمی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۲۰۵

کسب مقام نخست مسابقات مداحی عراق توسط مداح قمی

مسابقه استعدادیابی مداحان برای نخستین بار و با عنوان وجیهابالحسین(ع) به میزبانی کربلای معلی و با حضور مداحان فارس‌زبان و ترک‌زبان برگزار شد.

از ایران نیز مداحان نوجوان، جوان و میانسال در این مسابقه استعدادیابی شرکت کردند و موفقیت‌های چشمگیری به دست آوردند. از جمله مداحانی که در بین فارس‌زبانان موفق به کسب عنوان نخست شد، حاج‌حسن حیدرزاده‌قمی است که برای شهر کریمه اهل بیت(س) افتخارآفرینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کانون مداحان استان و شهرستان قم در پیام تبریکی، از حاج‌حسن حیدرزاده‌قمی به دلیل کسب مقام نخست این مسابقات و ثبت افتخار به نام شهر قم قدردانی کرد.

در متن پیام کانون مداحان استان و شهرستان قم چنین آمده است: «بدین وسیله قدردانی خود را از مداح محترم و ارجمند اهل بیت معصومین (علیهم‌السلام) جناب آقای حاج‌حسن حیدرزاده به جهت کسب مقام اول بین ۶ کشور جهان اسلام در حوزه فارس‌زبان‌ها و افتخارآفرینی برای شهر کریمه اهل بیت(ع) و قم المقدسه که در کشور همسایه، عراق برگزار شد، به عمل آورده و به ایشان که خود عضوی از اعضای خدومِ کانون مداحان می‌باشد و همچنین به قاطبه مداحان، ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) و شهروندان عزیز تبریک و تهنیت می‌گوییم؛ موفقیت و سربلندی همه ستایشگران آل الله علیهم‌السلام آرزوی قلبی ماست.»

در این مسابقات، شرکت‌کنندگانی از کشورهای آذربایجان، سوریه، لبنان، منطقه حجاز، بحرین، عراق و ایران شرکت داشتند.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1628118

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مداحان مداحی استان قم اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی