Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:14:55 GMT

تجهیزات جدید اطفای حریق در راه مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۲۷۹

تجهیزات جدید اطفای حریق در راه مازندران

بهروز بائی لاشکی گفت:با تمهیدات انجام شده در سال جدید تجهیزات جدید اطفای حریق به تجهیزات یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه نوشهر  برای مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های ملی اضافه می‌شوند.

او می‌گوید: ۳ دستگاه موتورسیکلت و برخی از اقدام مربوط به اطفای حریق در حال حاضر از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به اداره کل منابع طبیعی استان تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته بائی لاشکی استفاده از این دستگاه می‌تواند در هنگام عملیات مقابله با آتش سوزی سرعت عمل ماموران یگان حفاظت را در مهار آتش سوزی افزایش می‌دهد

او می‌گوید: ماموران یگان حفاظت این اداره کل و شهرستان‌ها جداگانه مجهز به چندین دستگاه دمنده آبی و هوایی، فلاکس بگ و دستگاه آتش کوب و ... برای مهار آتش احتمالی در مراتع و جنگل‌های این حوزه شده است.

لاشکی از شهروندان، دامداران، گردشگران و کشاورزان خواست تا برای پیشگیری از حوادث مربوط به منابع طبیعی، اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از آتش سوزی رعایت کنند.

او می‌گوید: این اداره کل نیز اقدامات پیشگیرانه‌ای از جمله تشدید گشت زنی و مراقبت ها، آمادگی کامل یگان حفاظت برای مقابله هر نوع آتش سوزی عمدی و غیرعمدی در جنگل‌ها و مراتع و همراه با تجهیز یگان حفاظت به امکانات و وسایل اطفای حریق انجام داده است

به گفته لاشکی تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی بطور شبانه روز در خدمت مردم عزیزاستان است که می‌توانند هر گونه گزارش مربوط به عرصه‌های ملی را به این سامانه اعلام و ما را در خفاظت از عرصه‌های ملی یاری نمایند

طی ماه‌های گذشته با پیگیری‌های استاندار مازندران و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر ۳ فروند بالگرد اطفاءحریق، امداد نجات و اورژانس در عباس آباد، آمل و ساری جهت ارائه خدمات به مردم استان و اطفا حریق در این ۳ شهرستان استقرار یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی اطفای حریق منابع طبیعی اطفای حریق یگان حفاظت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران