Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@13:56:41 GMT

تکذیب شایعه شهادت یکی از پرسنل ارتش در منطقه مرزی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۳۶۰

تکذیب شایعه شهادت یکی از پرسنل ارتش در منطقه مرزی

روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شایعه شهادت یکی از پرسنل خدوم ارتش در جریان درگیری در منطقه مرزی را تکذیب کرد.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، مرحوم ابراهیم زاده جمعی تیپ ۲۳۰ در منطقه مرزی حضور داشت که به دلیل بروز عارضه قلبی به بیمارستان بیرجند منتقل شد و پس از بهبودی نسبی، از بیمارستان ترخیص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز بعد و بر اثر عوارض ناشی از این عارضه قلبی، دعوت حق را لبیک گفت.

در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا آمده است: نیروی زمینی ارتش، ضمن عرض تسلیت به تمامی همکاران و مخصوصا خانواده محترم این همکار زحمتکش و پرتلاش، هر گونه شایعه در خصوص نحوه درگذشت مرحوم ابراهیم زاده را تکذیب می کند.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسنل ارتش منطقه مرزی شایعه شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۵۵ ظهر روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست نیروهای اورژانس جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.    وی افزود:دو تیم از نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:پس از ۲ ساعت جستجو در ارتفاعات ،نجاتگران به مصدوم دسترسی پیداکردند و بعد از  انجام CPR و اقدامات احیای قلبی و ریوی مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.   وی افزود:مصدوم این حادثه مرد ۶۰ ساله بود که به همراه خانواده به کوهستان رفته و در آنجا دچار ایست قلبی شده بود.

دیگر خبرها

  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی