Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:18:35 GMT

مقبره مهدی آذریزدی ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۵۸۹

مقبره مهدی آذریزدی ساماندهی می‌شود

احسان عابدی با اشاره به حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان فرهنگی یزد در مقبره آذریزدی اظهار داشت: آذریزدی یکی از مفاخر استان یزد است که خدمات والایی به ادبیات کودک و نوجوان ایران کرد و شایسته نیست بعد از گذشت ۱۲ سال از فوت وی، هنوز آرامگاهی درخور شآن آن مرحوم ساخته نشده است.

وی بیان کرد: با پیگیری این موضوع و دستور آقای استاندار و نگاه مثبت شهردار یزد، ساخت آرامگاه بر اساس طرحی که اداره کل میراث فرهنگی تهیه کرده است، به زودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در روز عید فطر، جلسه‌ای با حضور استاندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از دوستداران مرحوم آذریزدی از جمله حسین مسرت، محمود رهبران و... در محل مقبره آذریزدی تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم برای شروع به کار احداث آرامگاه انجام شده است.

کد خبر 5482376

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مهدی آذریزدی ارشاد یزد عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار روز معلم فطریه آمار کرونا خراسان رضوی بارش باران ماه رمضان 1401 مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند