Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:48:55 GMT

آمار واکسیناسیون کرونا جهان؛ ۱۵ اردیبهشت‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۸۲۵

آمار واکسیناسیون کرونا جهان؛ ۱۵ اردیبهشت‌ماه

طبق آخرین آمارهای جهانی درخصوص واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز پانزدهم اردیبشهت ماه ۱۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۳۲۳ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق آخرین آمارهای جهانی درخصوص واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز پانزدهم اردیبشهت ماه ۱۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۳۲۳ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این آمار، تعداد واکسیناسیون انجام شده در ۱۰ کشور اول با بیشترین دوز تزریقی به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز درصد واکسیناسیون کرونا به جمعیت کل است)

۱. چین سه میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۶۴۰ هزار نفر (۸۶ درصد)

۲. هند یک میلیارد و ۸۹۳ میلیون ۳۲۲ هزار و ۷۸۶ نفر (۶۱ درصد)

۳. آمریکا ۵۷۶ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۸۶ نفر (۶۶ درصد)

۴. برزیل ۴۳۰ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۳۳ نفر (۷۶ درصد

۵. اندونزی ۴۰۱ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۱۶ نفر (۵۹ درصد)

۶. ژاپن ۲۷۲ میلیون و ۷۴۶ نفر (۸۰ درصد)

۷. بنگلادش ۲۵۶ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۲۷۰ نفر (۷۰ درصد)

۸. پاکستان ۲۴۶ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۵۹ نفر (۵۴ درصد)

۹. ویتنام ۲۰۳ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۳۷۴ نفر (۷۹ درصد)

۱۰. مکزیک ۲۰۱ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۱۰۳ نفر (۶۱ درصد)

کد خبر 572929

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان واکسن کرونا جهان واکسیناسیون کرونا در جهان وضعیت کرونا در جهان آخرین وضعیت کرونا در جهان آمار تزریق واکسن کرونا در جهان فوت شدگان کرونا در جهان روند واکسیناسیون کرونا در جهان روند تزریق واکسن کرونا در جهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در جهان آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان وضعیت واکسیناسیون کرونا در جهان وضعیت شیوع کرونا در جهان وضعیت تزریق واکسن کرونا در جهان وضعیت سویه های جدید کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۴.۰۸۴ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۵۵۴ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۲۳ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تعداد ۵۰۰ هزار و ۵۵۶ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۴۱ هزار و ۷۶۷ نفر به مبلغ ۳۳.۴ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ تعداد ۱.۳۳۰.۷۹۵ نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۶۱.۴۴۲ نفر (در حدود ۳۵ درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۶۹،۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۷۹۳،۷۳۲ نفر (در حدود ۹۱ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‏‏‏‏‏‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شدند.‏‏

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟