Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:37:13 GMT

تشکیل ۱۵۳۵ پرونده تخلف در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۹۱۰

تشکیل ۱۵۳۵ پرونده تخلف در مازندران

مجید فانی گفت: بازرسان اداره کل صمت مازندران در فروردین ماه امسال ۱۸۶۴۱ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی استان داشته اند که در پی بازسی‌های انجام شده ۱۵۳۵ واحد متخلف شناسایی شده اند.

او می‌گوید:ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال بوده است.

سرپرست اداره کل صمت در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران پرونده تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران