Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:43:45 GMT

واکنش گروه‌های فلسطینی به تجاوزات صهیونیستی به مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۲۹۹۵

واکنش گروه‌های فلسطینی به تجاوزات صهیونیستی به مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (پنجشنبه) بنا به اعلام قبلی، شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجدالاقصی شدند.

در این میان، فلسطینی‌ها با سر دادن شعارهای مختلف سعی کردند در مقابل این تجاوزات بایستند و درگیری‌هایی در صحن‌های مختلف مسجدالاقصی رخ داد. منابع پزشکی فلسطین از زخمی شدن ۱۲ نفر در این درگیری‌ها خبر دادند (جزئیات بیشتر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حازم قاسم» سخنگوی حماس در همین ارتباط گفت، مقابله نگهبانان زن و مرد مسجدالاقصی با یورش شهرک‌نشینان یک «قهرمانی واقعی و بزرگ» است که توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

بر اساس گزارش «شهاب»، وی افزود، وحشت و سردرگمی نهادهای صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست گواه شکست آنها در نبرد اراده با ملت و مقاومت فلسطین است. القاسم تأکید کرد، مسجدالاقصی عربی-اسلامی- فلسطینی بوده و همینگونه نیز باقی خواهد ماند.

«داوود شهاب» مسؤول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی نیز به المیادین گفت، تجمع امروز فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی مانع تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی می‌شود و تضمینی برای حمایت از آن در مقابل خطر یهودی‌سازی است.

وی افزود، مقاومت با سلاح خود از این تجمع‌ها حمایت می‌کند. رژیم صهیونیستی بار دیگر در تلاش است که پروژه تقسیم مکانی در مسجدالاقصی را اجرا کند اما نگهبانان این مسجد، شکستش می‌دهند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطینی نیز اعلام کرد، یورش امروز به مسجدالاقصی منجر به انفجار خشم فلسطینی-عربی در قبال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجدالاقصی یورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه