Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:34:49 GMT

تماشای پشت صحنه «مسافران شهر» از قاب شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۰۲۸

تماشای پشت صحنه «مسافران شهر» از قاب شبکه پنج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، پشت صحنه سریال تلویزیونی «مسافران شهر» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی مشترک سیروس حسن‌پور و احمد معظمی پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن همان روز ساعت ۲۳ از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود.

سریال «مسافران شهر» با ساختار اپیزودی طراحی شده بود و هر اپیزود حول یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت پخش شد، البته یک خط داستانی مشترک، همه اپیزودها را به هم مرتبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در ژانر ملودرام اجتماعی به معضلات روز جامعه پرداخت و نگاهی ویژه به رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و ایثارگران داشت.

در این سریال هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، کیوان ساکت اف، مینا نوروزی، سارا باقری، حمید رضا محمدی، ویدا جوان، نسرین نکیسا، مهدی میامی، اصغر نقی زاده، آرین اویسی، اشکان تفنگسازان، مریم شریف زاده، مهتا ترابی، مهرداد رضوانی در مقابل دوربین سیروس حسن پور و احمد معظمی به ایفای نقش پرداختند.

این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما بود که در رمضان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ پخش شد.

کد خبر 5482423 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما سریال ایرانی برنامه تلویزیونی نادر طالب زاده تئاتر ایران کارگردان تئاتر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه تماشا عید فطر 1401 موسیقی نواحی کنسرت موسیقی هنرمندان تئاتر سریال ایرانی تالار حافظ تک آهنگ شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران