Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک آندره تراشتگن در چهار بازی بعدی لیگ ملت‌ها در ترکیب تیم ملی آلمان حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از بیلد، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان تیم ملی آلمان پس از مشورت با هانسی فلیک سرمربی تیم ملی در چهار بازی آینده ژرمن‌ها در لیگ ملت‌ها حضور نخواهد داشت.

طبق بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان، این دروازه‌بان  ۳۰ ساله باشگاه بارسلونا مدتی از تیم ملی کشورش دور خواهد بود ولی بعد از آن می تواند بار دیگر در صورت دعوت به تیم ملی برای آلمان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراشتگن دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا درباره این کناره گیری مقطعی گفت: من همیشه از حضور در تیم ملی بسیار خوشحالم و همیشه باعث افتخار بوده است که پیراهن تیم ملی را به تن کنم ولی از سوی دیگر پس از سه فصل فشرده بدون تعطیلات تابستانی نیاز بود که کمی به خودم استراحت بدم و هانسی فلیک سرمربی تیم ملی نیز با من موافق بود که به این استراحت نیاز دارم.

هانسی فلیک نیز گفت: مارک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. اما به دلیل مصدومیت، در دو سال گذشته نتوانسته از تعطیلات تابستانی استفاده کند. با توجه به جام جهانی آینده در قطر  مهم بود که او مدتی استراحت کند و دور از هیاهوی رقابت‌ها باشد. ما روی تراشتگن برای آینده حساب خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال آلمان قرار است بعد از پایان فصل جاری یک اردوی تمرینی را در ماربلا داشته است و در ادامه با شروع لیگ ملت‌ها  در بولونیا مقابل ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ به میدان خواهد رفت و سپس مقابل انگلیس در  مونیخ بازی خواهد داد. تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه در بوداپست برابر مجارستان بازی خواهد داشت  و سپس بازی برگشت با ایتالیا در مونشن گلادباخ انجام می‌شود.

آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های اسپانیا، ژاپن و برنده دیدار کاستاریکا و نیوزیلند همگروه شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هانسی فلیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هانسی فلیک فوتبال آلمان هانسی فلیک دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم به جام حذفی آلمان برمی‌گردد جایی که تیم بایر لورکوزن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم اشتوتگارت را شکست دهد. تیم اشتوتگارت آلمان در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم قرار دارد و قصد دارد که جایگاه این تیم را در رده دوم بگیرد.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا