Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدونی از عوامل توزیع شرکت تولید کننده روغن "طبیعت" در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت اقلام مختلفی را در سطح فروشگاه های استان توزیع می کند و هیچ فروشگاهی را ملزم به خرید و گرو فروشی نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس به دنبال کمبود روغن در فروشگاه های فروش مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد، شهروندان از کمبود این کالای اساسی و گرو کشی برخی از فروشندگان گلایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگونه که شهروندان اذعان می کنند برخی فروشندگان در مقابل فروش یک گالن یک لیتری روغن خوراکی خریداران را ملزم به خرید ، رب، برنج و تن ماهی از برند یک شرکت پخش مواد غذایی در استان می کنند و به این منظور خبرنگار ما جهت بررسی بیشتر وارد بازار شد تا این موضوع در انگشت شمار فروشگاهی تایید شود.

روز گذشته سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای فروش اجباری هر کالای دیگری همراه با روغن خوراکی در بازار را ممنوع اعلام کرد و گفت: بازرسان و ناظران با گشت‌های مستمر و روزانه با هر تخلفی در این زمینه برخورد خواهند کرد.

در این بیانیه آماده است: با توجه به شروع فصل برداشت دانه‌های روغنی و تولید محصول اولیه تهیه روغن خوراکی این موضوع می‌تواند در تامین روغن مورد نیاز در داخل کشور نیز موثر باشد.

همچنین این سازمان ازسهمیه ۷۰۰ تنی روغن خوراکی برای نیمه دوم اردیبهشت خبر داد که بیش از نصف آن توسط کارخانه داخل استان و مابقی از کارخانه های بیرون استان در حال تامین است و بین عاملین و کاسبان امین در سطح شهرستانها در حال توزیع است.

فریدونی از عوامل پخش شرکت طبیعت در استان به خبرنگار ما گفت: مسئولان استان باید با رایزنی با مرکز سهمیه بیشتری برای استان طلب کنند، چرا که ما تمام تلاش خود را برای شهرهای استان می کنیم ولی وقتی سهمیه کمی به استان تعلق گیرد مجبور هستیم آن را جیره بندی کنیم تا به همه مناطق برسد.

وی با تکذیب فروش سایر اقلام به فروشگاه ها در مقابل فروش روغن خوراکی گفت: شرکت طبیعت اقلام مختلفی را در سطح فروشگاه های استان توزیع می کند و هیچ فروشگاهی را ملزم به خرید نمی کند و اگر فروشگاه ها در مقابل فروش یک کالا سایر اجناس را به خریداران تحمیل کنند این موضوع خلاف و باید برخورد شود با فروشنده.

فریدونی همچنین گفت: سهمیه روغن توزیعی این شرکت در هفته بالغ بر 300 کارتن است که نیاز است مسئولان جهاد کشاورزی و صمت بدنبال افزایش سهمیه برای استان باشند .

او با طرح این موضوع که مسئولان باید بررسی کنند که چرا روغن و برخی اقلام با مارک های مختلف در فروشگاه ها یافت نمی شود گفت: شرکت طبیعت در وضعیت فعلی در کنار مردم بوده و بدون شک با همراهی مسئولان تلاش می شود تا کمبود ها رفع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد روغن خوراکی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات