Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان معادی، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما، از ساخت اولین سریال شبکه نمایش خانگی خود خبر داد.

معادی در این مورد در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «روزهای پایانی نوشتن سریالی برای شبکه خانگی. خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه کمدی دیگری بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمدی سیاه یا Dark Comedy. این‌روزها با همکاری پویا مهدوی‌زاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم. مارتین مک‌دونا می‌گوید «همه کارهای من ترکیبی است از کمدی سیاه و یک حس مالیخولیایی غمگین و ناامیدکننده.» جری ساینفلد هم که از کمدین‌های محبوبم‌ است می‌گوید «کمدی ۴ مرحله دارد. این که رفیق‌هات را بخندانی، این که غریبه‌ها را بخندانی، این که پول بگیری غریبه‌ها را بخندانی و این که کاری کنی آدم‌ها ادای تو را در بیاورند چون بهشان خیلی حال می‌دهد. (ما فعلا در مرحله اول موفق بودیم) من هم می‌گویم «ایشالا بتوانیم یک مجوز ساخت بدون‌ سکته و انفارکتوس بگیریم، یک سرمایه تمیز و بی‌مساله هم پیدا کنیم و از همه مهم‌تر این که روزهای نکبت و غم‌انگیز و تاریک و مملو از مشکلات هم در آینده برای همه مردم کمتر باشد که انگیزه و دل و دماغ ما هم برای تولید این کار از دست نرود و برویم اولین سریال شبکه نمایش خانگی‌مان را کار کنیم.»

۵۷۲۴۴

کد خبر 1628153

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی پیمان معادی کارگردانان سینمای ایران فیلمنامه شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟