Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام، فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هم‌افزایی با امیر سرتیپ دوم علی مهدوی، فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش با اشاره به لزوم همکاری‌های بین نیروهای مسلح گفت: هم‌افزایی دانشگاه‌های ارتش مکمل به کارگیری توانمندی‌های بیشتر است که باعث ارتقای حوزه‌های اثربخشی و جبران آسیب‌پذیری حوزه‌های دیگر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک انتصاب امیر سرتیپ دوم خلبان مروی‌نام به‌ سمت فرماندهی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری تصریح کرد: اثربخشی هم‌افزایی فراحوزه‌ای و فراسازمانی نیروهای مسلح جمهوری‌ اسلامی ایران بر امنیت، ناشی از بازدارندگی و یکی از مقوله‌های مهم و قابل تأمل است به طوری که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این باره تأکیدات فراوانی داشته‌اند.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: شما دانشجویان باید با الگوگیری مناسب از شهدای دفاع مقدس و فراگیری علم توأمان با عمل در آموزش‌های تخصصی مهارتهای خود را افزایش دهید تا بتوانید سربازان لایقی برای ایران اسلامی باشید.

کد خبر 5482451

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای ارتش نیروی زمینی ارتش مقام معظم رهبری دانشگاه افسری امام علی ع علی ایران مجلس شورای اسلامی عید سعید فطر حسین امیرعبداللهیان ایران سیدابراهیم رئیسی آیت الله محمدی ری شهری صحن مجلس تهران محمد باقر قالیباف نادر طالب زاده انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد