Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:58:03 GMT

برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت درمصلی شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۳۱۸

برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت درمصلی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی از 17 اردیبهشت ماه جاری، گفت: این هفته به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و تا 23 اردیبهشت ادامه دارد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از برپایی ایستگاه سلامت به همین مناسبت در روز 16 اردیبهشت خبر داد و افزود: ایستگاه سلامت از ساعت 10 صبح روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برپا شده و تا ساعت 15 بعدازظهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادی سنجش سلامت نمازگزاران، تب سنجی، تست قند خون، اندازه گیری فشار خون، ویزیت و معاینه رایگان، آموزش سبک زندگی سالم و تشویق به واکسیناسیون کرونا را از خدمات ایستگاه سلامت برشمرد که به همت بسیج جامعه پزشکی برپا می شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی دانست و اظهار کرد: در همین راستا به همت بسیج کارمندان سپاه استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان با برپایی میز خدمت پاسخگوی نمازگزاران جمعه روز 16 اردیبهشت در مصلای شهرکرد هستند.
فولادی از تشریح خدمات سازمان بسیج سازندگی استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز 16 اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: همزمان در مراکز شهرستان ها نیز فرماندهان نواحی مقاومت بسیج خدمات این سازمان را برای عموم مردم تشریح می کنند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی بسیج حقوقدانان نیز در روز 16 اردیبهشت میزبان نمازگزاران جمعه و پاسخگویی به سوالات حقوقی و مشاوره حقوقی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد است.

کد خبر 1628171

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج روز 16 اردیبهشت ایستگاه سلامت بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد