Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بر حل مشکل مسکن خانواده شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: باید یک بار برای همیشه موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان با حرکتی جهادی برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بنیاد شهید کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد با ذکر این نکته که یکی از اقدامات خوبی که در استان هرمزگان شتاب گرفته است، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان است اظهار داشت: یادواره‌های شهدا به صورت مستمر در روستاها و شهرها در حال برگزاری است که این امر باعث تقویت ارتباط نسل جدید با شهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا عنوان کرد: همواره سعی کرده‌ام که در این یادواره‌ها در سراسر استان هرمزگان شرکت کنم چراکه از اهمیت بسیار بالایی برای استان و مردم برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که گلزار شهدا را به پایگاه و محور فعالیت‌های فرهنگی تبدیل خواهیم کرد، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات بزرگی توسط جوانان در گلزار شهدای بندرعباس در حال رقم خوردن است و کمتر شب جمعه‌ای است که برنامه‌های متعدد فرهنگی در این مکان برگزار نشود.

وی گفت: بخشی از الزامات تبدیل شدند گلزارهای شهدا به قطب فرهنگی، تامین سخت‌افزار و زیرساخت‌های مناسب است تا گلزار بتواند کارکرد پایگاه و محور فعالیت‌های فرهنگی را ایفا کند.

عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم معرفی شهدای ملی و محلی به جوانان، بیان کرد: شهدا و ایثارگران بومی و محلی ظرفیت خوبی جهت الگوسازی برای جوانان محسوب می‌شود که انجام اقدامات فرهنگ‌سازی در کنار برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

دومین اجلاسیه شهدای روحانی استان مرکزی برگزار می‌شوداینفوگرافیک | یادمان شهدای بازی دراز کجاست؟قاضی‌زاده هاشمی: حقوق والدین شهدا و ضریب حقوق جانبازان افزایش می‌یابد

وی ضمن تاکید بر این نکته که، باید هر کدام از شهدا به یک نماد در استان معرفی شوند، ابراز کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد تاکید بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

وی، یکی از دل‌نگرانی‌های اصلی خود را اشتغال خانواده ایثارگران و شهدا دانست و بیان کرد: شهدا، آبروی نظام هستند و باید یک بار برای همیشه موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان با حرکتی جهادی حل شود.

عبادی‌زاده مسکن را یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و اظهارداشت: امیدوارم در فصل جدید حکمرانی و در دولت مردمی سیزدهم، اقدامی اساسی در حوزه تامین مسکن خانواده‌های ایثارگران و شهدا انجام شود.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده های شهدا یادواره های شهدا استان هرمزگان اشتغال خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!