Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@10:26:40 GMT

نجات کوهپیمای جوان از ارتفاعات دراک

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۳۷۳

نجات کوهپیمای جوان از ارتفاعات دراک

به گزارش تابناک، بدنبال تماس گروهی از کوهپیمایان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مصدومیت یک نفر از همراهان در ارتفاعات دراک و درخواست کمک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان از ایستگاه ۲۲ مستقر در پارک به کوهستان دراک اعزام شدند.

آتش نشانان پس از عبور از مسیر سخت کوهستانی تیم کوهپیما را که یک نفر از آنان به دلیل ضعف شدید جسمانی دچار مصدومیت شده و قادر به حرکت نبود، پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان با رعایت کامل اصول ایمنی، فرد مورد نظر را (جوان ۳۲ ساله) با برانکارد مخصوص به پائین کوه منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی روز جهانی ماما آتش نشانان دراک کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی روز جهانی ماما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ