Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی با تغییرات اعمال شده بر روی وب سایت خود نام رئیس پیشین فدراسیون ایران را حذف کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، پس از آنکه فدراسیون جهانی مجمع برگزار شده از سوی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در خرداد ۱۴۰۰ را به رسمیت نشناخت، در نهایت امروز پنجشنبه نام خسرو قمری رئیس پیشین کشورمان را نیز از روی وب سایت خود پاک کرد تا نشان دهد فضای برگزاری انتخابات جدید در حال آماده شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با تعامل مسئولان ورزش ایران با فدراسیون جهانی، در نهایت نام خسرو قمری از روی وب سایت فدراسیون جهانی پاک شد. پس از برگزاری مجمع انتخاباتی و مشخص شدن رئیس جدید این فدراسیون، نام وی بر روی سایت فدراسیون جهانی قرار خواهد گرفت.

یکی از ایرادهای فدراسیون جهانی عدم حضور رئیس پیشین فدراسیون ایران و ضمانت مسئولان ورزش کشورمان برای عدم حضور دوباره وی در پست‌های این فدراسیون است که این ضمانت به فدراسیون جهانی داده شد. 

پیش از این نام خسرو قمری به عنوان رییس و محسن سلگی به عنوان دبیر فدراسیون در سایت اتحادیه جهانی درج شده بود که هر دو نام حذف شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری ، رسول هاشم کندی ، خسرو قمری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی خسرو قمری فدراسیون جهانی خسرو قمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود