Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:14:41 GMT

روحیه شهادت‌طلبی رمز توفیق ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۵۰۸

روحیه شهادت‌طلبی رمز توفیق ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی که در در روستای کفرات بخش هزارجریب نکا برگزار شد؛ اظهار کرد: در این کشور ما هرچه داریم از منبر است، دشمن  باید بداند تربیت‌شدگان پای منبرها هرگز از پای نخواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن در این جنگ اقتصادی بنا دارد مردم را از این انقلاب ناراضی و دلزده کند و مردم را از نظام جدا کند، گفت: ولی باید بداند امروز هم این ملت در مقابل همه مشکلات مقاومت می‌کند، چون این ملت یک انتظار تاریخی را پیش‌رو دارد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چه دشمن به گُرده اقتصاد ایران فشار وارد کند نهایتا به حرف امام راحل خواهیم رسید، ما مردم رمضان هستیم؛ این ملت پای امام و رهبری خود ایستاده‌اند.

شریعتی با اشاره به اینکه پای نهضت امام چه فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی شد، یادآور شد: بدون تردید باید بدانیم این انقلاب جلو خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این روحیه شهادت‌طلبی رمز توفیق ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است، اضافه کرد: باید این روحیه را حفظ کرده البته دشمن تمام تلاش خود را گذاشته تا بنیان‌های اعتقادی و فرهنگی و دینی ما را متزلزل کند ولی کاملا در اشتباه است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اعلام اینکه موضوعی که انقلاب ما را تهدید می‌کند بحث غفلت است، اظهار کرد: اینکه از ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی غافل شویم؛ فاکتور اساسی قدرت در ملت ایران همین روحیه است و دشمن تلاش دارد این مهم را کمرنگ کند.

این مسؤول بیان کرد: برای اینکه کارهای اساسی را در مناطق محروم به حداقل برسانیم لازمه‌اش این است که براساس توافق‌های انجام شده با وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) معضل آب روستایی را تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام برساند که امیدواریم برطرف شود.

شریعتی ادامه داد: در حوزه راه‌های ارتباطی روستا در این بخش هم همین سیاست‌گذاری انجام شد که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ شریان‌های اصلی راه روستایی آسفالت شود.

وی افرود: تکمیل شبکه گازرسانی، حوزه بهداشت و درمان و ایجاد اشتغال خرد و پایدار روستایی با اعتبارات چندین برابری جز اولویت‌ها است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با تاکید بر اینکه کشور ما در مقابله با جنگ نرم باید به سمت حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران و برداشتن موانع تولید سوق یابد، خاطرنشان کرد:  در این زمینه مجلس یازدهم قوانین بسیار عالی را در جهت منویات مقام معظم رهبری تصویب شده که امیدواریم دولت رئیسی بتواند با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در این عرصه موفق عمل کند.

شریعتی در پایان گفت: ما مدیون همه شهیدان هستیم همه شهدایی که کار راهبردی انقلاب را به عمق سرزمین‌های اشغالی رساندند و باید نام و یاد آنان گرامی داشته شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس یادواره شهید کمالی هزارجریب نکا شهدای انقلاب عرصه ایثار و شهادت نماینده مردم شرق مازندران در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد