Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@15:11:29 GMT

حیرت لیونل مسی از بازگشت رئال در برنابئو/عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۵۷۴

حیرت لیونل مسی از بازگشت رئال در برنابئو/عکس

رئال مادرید شب گذشته برای سومین بار متوالی بازگشتی غیرممکن را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد و در نهایت راهی فینال شد. کهکشانی ها در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی، به لطف دو گل معجزه آسای رودیگو در ثانیه های پایانی کار را به تساوی کشاندند و در وقت های اضافه، کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند تا آنها راهی فینال شده و با لیورپول روبه‌رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما جالب اینجاست سرخیو آگوئرو در حین برگزاری مسابقه در شبکه ESPN به عنوان کارشناس حضور یافته و از طریق ارتباط ویدئویی با اسکار روجری و کارلوس توز صحبت می کرد. این سه نفر در حال تجزیه و تحلیل اقدامات بازی بوده و در مورد بازگشت بزرگ رئال مادرید با یکدیگر صحبت می کردند. اما در ابتدای وقت اضافی دوم بود که سرخیو آگوئرو به یکباره روی آنتن خطاب به کارلوس توز گفت که لیونل مسی در حال پیغام دادن به من است.

توز در پاسخ گفت بگو لئو چه می‌گوید؟ که آگوئرو پاسخ می‌دهد بس کن لعنتی. .. نمی شود بگویم. اما در نهایت افشای پیام لیونل مسی در واتس اپ به سرخیو آگوئرو؛ این اتفاقات نمی تواند واقعی باشد. کارلوس توز نیز در ادامه می گوید: این اتفاقات دیوانه وار بوده و نمی شود در یک مسابقه دیگر نیز اینگونه به برتری رسید.

در نهایت آنچه باعث متحیر شدن همه در هفته های اخیر شده امشب دوباره در استادیوم خانگی رئال مادرید تکرار شد و این تیم در شرایطی که تا دقیقه 90 به دو گل برای صعود نیاز داشت، دوباره دست به کاری تاریخی زده و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان رسید.

بیشتر بخوانید:

لقب جالب مدافع سرباز استقلال به محمد دانشگر/عکس محمد صلاح: حالا فرصت تسویه حساب داریم!/عکس از کُری خوانی آنچلوتی بعد از حذف سیتی تا تواضع برای قهرمانی در اروپا

258 258

کد خبر 1628186

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)

گل جود بلینگام به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)