Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:01:34 GMT

آمریکا در ورود «زاخارووا» به خاک این کشور کارشکنی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۷۶۰

آمریکا در ورود «زاخارووا» به خاک این کشور کارشکنی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازریانووستی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وی به دلیل تأخیر سفارت ایالات متحده در صدور روادید، نتوانست به جلسه کمیته اطلاعات سازمان ملل متحد شرکت کند.

زاخارووا در این باره گفت: طبق معمول درخواست ویزا دادیم. به هر حال، ما باید قدردانی کنیم که دبیرخانه سازمان ملل تمام تلاش خود را انجام داد تا اطمینان حاصل شود که کشور میزبان سازمان ملل متحد، یعنی آمریکا، این کار را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها این کار را انجام دادند، اما با توجه به اینکه پروازهای مستقیم توسط آنها ممنوع شده است، زمانی روادید به دست من رسید که حتی با بیشترین تلاش نتوانستم حتی در زمان مقرر به نیویورک برسم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود احتمال اقدام مسکو را برضد روزنامه‌نگاران انگلیسی در واکنش به تحریم‌های لندن علیه شرکت رادیو و تلویزیون دولتی روسیه، رد نکرد.

پیشتر وزارت خارجه انگلیس اعلام کرده بود که لندن شرکت رادیو و تلویزیون دولتی روسیه و تعدادی دیگر از رسانه‌ها و روزنامه نگاران این کشور را تحریم می‌کند.

کد خبر 5482516 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه مسکو ماریا زاخارووا وزارت خارجه روسیه ایالات متحده امریکا واشنگتن سازمان ملل متحد اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین مسکو مسجدالاقصی آخرین اخبار اوکراین ترکیه ولادیمیر پوتین عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای