Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@10:30:56 GMT

کشف محموله‌های سنگین آرد، شکر و روغن قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۸۴۰

کشف محموله‌های سنگین آرد، شکر و روغن قاچاق

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدعلی گودرزی دراین باره اظهار کرد: به منظور برخورد با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاق چیان کالای اساسی در مرز‌های کشور، مرزبانان هوشیار و سلحشور فرماندهی مرزبانی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون مقادیر قابل توجهی کالای اساسی قبل از خروج این کالا‌ها از مرز‌ها را کشف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرز‌های آبی و خشکی و گذرگاه‌های مرزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴ تن و ۹۱۱ کیلوگرم آرد، ۳۰ تن و ۹۵۰ کیلوگرم شکر و ۶۲ تن و ۸۵۵ لیتر روغن کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با بیان اینکه در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شدند، اظهار کرد: مرزبانان در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" و تحقق شعار سال با تمام توان ضمن حمایت و پشتیبانی از دست اندرکاران فعالیت‌های تولیدی با افرادی که موانع اقتصادی به وجود می‌آورند با جدیت و قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمدعلی گودرزی امنیت اقتصادی قاچاق چیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان