Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستانهای استان به دلیل کاهش موارد ابتلا و بستری کرونا بتدریج به حالت عادی برمی گردد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش موارد ابتلا و بستری در استان بیمارستانهای خراسان جنوبی به تدریج به حالت عادی بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر موسوی افزود: بیمارستان ولی عصر بیرجند که یکی از بیمارستانهای اصلی برای بستری بیماران کرونایی در استان بود تا حدودی به حالت عادی برگشته است.

وی گفت: در گذشته  در این بیمارستان روزهایی سپری شد که بیش از 150 بیمار کرونایی بستری بود و حتی بیمارستان رازی بیرجند هم بیماران بستری شدند، ولی  خوشبختانه در شبانه روز گذشته در این بیمارستان تنها دو بیمار کرونایی بستری و  یکی از بیماران امروز مرخص شد.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستانها نیز موارد بستری بسیار کاهش داشته و حتی مورد بستری گزارش نشده است، گفت: در حال حاضر در بیمارستان ولی عصر بیرجند بخش قابل توجهی از فضای بیمارستان که برای بیماران کرونایی مناسب سازی شده از این حالت خارج و به روال قبلی بازگشته  و فقط قسمت کوچکی را برای بیماران کرونایی نیازمند به بستری در نظر گرفته شده که در صورت نیاز از آن استفاده می شود. 

دکتر موسوی افزود: در سایر بیمارستانها نیز روال عادی درمان و ویزیت بیماران و بستری آنها در حال انجام است. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس